مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان به مناسبت هفته دولت:

هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی حمایتگر است

بهارستان دو (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان هفته دولت را هفته اقتدار و پیروزی دولتی حمایتگر دانست که پشتیبانی‌های میلیون‌ها نفر از ملت خود را به همراه دارد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هفته دولت هفته اقتدار و پیروزی دولتی حمایتگر است

احمد اسدپور مدیر آموزش و پرورش بهارستان دو ضمن تبریک هفته دولت، یادآور فداکاری‌های فرزندان گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگذاری دو شهید بزرگوار رجایی و با هنر، در گفت و‌گو با پانا اظهار کرد: «هفته دولت، یادآور اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی های میلیون‌ها تن از ملت خود را به همراه دارد. همچنین هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه سرشار از نظم و امنیت است.»

وی افزود: «علت نامگذاری این هفته به این دلیل است که دولت شهید رجائی، نخستین مکتبی بود که پس از حاکمیت لیبرالها در کشور، عهده‌دار امور مملکت شد و در آن دوره‌ بحرانی که حداکثر تلاش و کوشش خود را برای خدمت به اهداف مقدس انقلاب صادقانه اعمال کرد تا آنجا که جان خویش را برسر آن نهادند. پس از عزل بنی صدر، دشمنان انقلاب، سعی در براندازی حکومت اسلامی با از میان بردن مسئولین نظام کردند و ثمره‏‏ تصمیم شیطانی استکبار جهانی و دشمنان انقلاب بود. گرچه عکس‏‌العمل سریع، قاطع و انقلابی رهبر کبیر انقلاب و ملّت بزرگ ایران هرگونه ابتکار عمل را از آن‏ها سلب کرد ولی کار به‏ زعم دشمنان هنوز به اتمام نرسیده بود و طرح نابودی مسئولین از اوّل مملکت در رأس فعالیتهای آن‏‌ها قرار داشت. بدین‏ ترتیب واقعه هشتم شهریور در همان سال به وقوع پیوست.»

اسدپور در مورد اهمیت هفته دولت افزود: «عامل ثبات دولت و اقتدار آن همراهی ملت و پشتیبانی مردم است و همچنین هفته دولت فرصتی در راستای ارائه و بیان فعالیت ها و راه شهدای بزرگوار از عملکرد دولت برای مردم است.»

وی افزود: «این دو شهید بزرگوار در شکل گیری هفته دولت نقش فراوانی داشته‌اند ازجمله ساده زیستی، تواضع، تلاش‌های جهادی، پاک دستی و مطیع و همراه ولایت بودند که از شاخصه‌های شهیدهایی مانند رجائی و باهنر بود که سیره آنها بهترین الگو برای مسئولین در راه خدمت به مردم است. شهیدان رجائی و باهنر نماد بارز خدمت بی‌منت به مردم هستند که یاد و خاطره آنان برای همیشه در یادها خواهند ماند.»

دانش‌آموز خبرنگار: رومینا محمدپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار