علی اکبر محرابیان:

تقویت زیرساخت‌های حوزه برق و ساخت مخازن آب در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - وزیر نیرو در رابطه با بخشی از برنامه‌های وزارت نیرو برای رفع معضلات شهرستان اسلامشهر گفت تقویت زیر ساخت‌های مربوط به برق، تصحیح پست‌های معیوب در حوزه تأمین آب و ساخت مخازن از جمله برنامه‌های اجرایی در اسلامشهر است.

کد مطلب: ۱۳۰۴۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تقویت زیرساخت‌های حوزه برق و ساخت مخازن آب در شهرستان اسلامشهر

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری اسلامشهر با حضور ائمه جمعه، فرماندار و مسئولان استانی و منطقه برگزار شد، در سخنانی در رابطه با مشکلات موجود در بخش‌های آب، برق و فاضلاب شهرستان اسلامشهر بیان کرد: گفت وگوهای مناسبی با مسئولان شهرستان درباره رفع مشکلات مذکور صورت گرفته و می‌بایست در خصوص مسئله آب، برق و فاضلاب در اسلامشهر برنامه‌های زیرساختی و مهم انجام شود.

محرابیان در رابطه با بخشی از برنامه‌های وزارت نیرو را برای رفع معضلات شهرستان اسلامشهر افزود: تقویت زیرساخت‌های مربوط به برق، تصحیح پست‌های معیوب و همچنین در حوزه تأمین آب و ساخت مخازن از جمله برنامه‌های اجرایی در اسلامشهر است.

وزیر نیرو بر وجود ارتباط تنگاتنگ بین مسئولان با مردم تأکید کرد و گفت: با نگاهی مثبت در انجام امور مربوط به مردم می‌توانیم باعث ایجاد رضایت در آنها و پروردگار متعال شویم.

در ادامه این مراسم حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: اسلامشهر در ماه‌های اخیر با هم‌افزایی مناسب بین ائمه جمعه، شورای تأمین و دیگر مسئولان شهرستان در حال حرکت است و شاهدیم همه برای خدمت به شهروندان این شهرستان کمر خدمت بسته‌اند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام محمد نوروزی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اسلامشهر در سخنانی با اشاره به آیات و روایات در رابطه با قرار گرفتن مسئولان در جایگاه مهم رسیدگی به مشکلات مردم ادامه داد: بعد از ایمان به خداوند متعال، قیامت، رسول گرامی اسلام(ص) و ائمه معصومین(ع) بهترین کار خدمت به خلق خدا و رفع مشکلات مربوط به آنهاست و مسئولان دولت خدمتگزار نباید در اتاق آنها به روی مراجعه کنندگان بسته باشد.

در جریان سفر یک روزه علی اکبر محرابیان وزیر نیرو به شهرستان اسلامشهر با همراهی محسن منصوری استاندار تهران از دو تصفیه خانه فیروز بهرام و واوان منطقه بازدید بعمل آمد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار