فرماندار ملارد:

برپایی موکب حضرت رقیه(س) شهرستان ملارد در کشور عراق

ملارد (پانا) - فرماندار ملارد در جلسه مشترک ستاد اربعین شهرستان‌های ملارد و شهریار که در محل سالن جلسات فرمانداری ملارد برگزار شد گفت موکب حضرت رقیه(س) شهرستان ملارد با هدف پذیرایی و ارائه خدمات به زائران در کشور عراق برپا خواهدشد.

کد مطلب: ۱۳۰۴۱۱۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب حضرت رقیه(س) شهرستان ملارد در کشور عراق

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، جابر کریمی، فرماندار ملارد در جلسه مشترک ستاد اربعین شهرستان ملارد، که در محل سالن جلسات فرمانداری ملارد برگزار شد با ارائه گزارشی از اقدامات مسئولان شهرستان ملارد در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسمات اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) گفت: نیازمندی‌های برپایی موکب حضرت رقیه(س) در کشور عراق احصا شده و با کمک خیرین، گروه‌های مردمی و دستگاه‌های خدمات‌رسان در حال تأمین است.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شکل گرفته، به مدت دو هفته خدمات به زائرین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شهر کربلا داده خواهد شد.

فرماندار ملارد گفت: در این موکب چندین بخش خدمات پزشکی، فرهنگی و قرآنی، نانوایی، شستشوی لباس، مشاوره، خیاطی، ایستگاه صلواتی و اسکان در نظر گرفته شده است.

جابرکریمی تصریح کرد: موکب حضرت رقیه(س) با ظرفیت اسکان و پذیرایی ۱۰ هزار نفر در روز میزبان زائرین حضرت سیدالشهداء(ع) خواهد بود.

وی بیان کرد: علاوه بر موکب فوق، موکب شهید هادی شریفی شهر ملارد نیز در مسیر نجف تا کربلا مستقر و خدمات پذیرایی و فرهنگی خود را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار