امام جمعه صفادشت:

تاکید امام خمینی(ره)، خدمت به مستضعفان جامعه بود

ملارد(پانا)- امام جمعه صفادشت در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت میثاق با آرمان‌های انقلاب یعنی ادارات، ارگان‌های دولتی، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها در خدمات‌دهی به ضعفای جامعه تسهیل کنند و تأکید امام خمینی (ره)، روی این مسئله بود.

کد مطلب: ۱۳۰۴۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تاکید امام خمینی(ره)، خدمت به مستضعفان جامعه بود

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت، ضمن اشاره به بازسازی انقلابی در همه عرصه‌های مدیریتی بیان کرد: هر کجا از ریل انقلاب فاصله گرفتیم خسارت دیدیم؛ در اقتصاد، سیاست، فرهنگ و در سازندگی نیازمند بازسازی انقلابی هستیم، چرا که حرکت انقلابی، منصفانه، قاطعانه و شفاف است.

وی تأکید کرد: میثاق با آرمان‌های انقلاب یعنی ادارات، ارگانهای دولتی ،بیمارستانها و درمانگاه ها در خدمات دهی به ضعفای جامعه تسهیل کنند و تأکید امام خمینی (ره)، بر روی این مسئله بود.

خوبرو ادامه داد: بیگانه فراری و خلع لباس شده هیچوقت خیر و صلاح جوانان را نمی‌خواهد، در تفکر اسلام انگلیسی، شهادت‌طلبی، مقابله با کفار، عذاب برای جهنمیان حذف می‌شود و شخصی که خلع لباس شده با دریافت مبالغ هنگفت، پیاده نظام تفکر اسلام انگلیسی می‌شود.

وی خطاب به جوانان گفت: پسران و دختران هوشیار باشند، این دسته افراد خانواده خودشان را از آسیب حفظ می‌کنند اما از اعتیاد جوانان، از تجاوز به حریم آن‌ها و از به زمین خوردن جوانان لذت می‌برند، برای جذب دنبال‌کننده بیشتر و درآمد بهتر به سراغ شما جوانان می‌آیند تا حرکت طبق میل آنان پیش برود.

امام جمعه صفادشت ضمن اشاره به آیه «فانّ‌الله سَمیعُ دَعوَه المظلومین»، افزود: هیچ چیز خشم خداوند را جلو نمی‌اندازد مگر صدای مظلوم و زشت‌ترین ظلم، ظلم به ضعفا است؛ هر کس مرتکب ظلم شود، فکر نکند قوی است و کسی جلودار او نیست، بلکه طرف او خداست، خدا دادخواهی می‌کند و حق مظلوم را می‌ستاند.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار