استاندار آذربایجان‌ شرقی:

خون پاک شهیدان، انقلاب را سرافراز نگه داشته است

تبریز (پانا) - استاندار آذربایجان‌ شرقی با اشاره به تمام زحماتی که شهدا در این ۴۰ سال برای این کشور کشیده‌اند، عهد و پیمان با شهدا را قلبی، دلی و جانی دانست و دلیل سرافرازی انقلاب را خون پاک شهیدان عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۳۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
خون پاک شهیدان،  انقلاب را سرافراز نگه داشته  است

عابدین خرم در مراسم غبارروبی مزار شهدا گفت: امروز به عنوان اولین روز هفته دولت در جمع سروران عزیزی از مسئولین و مدیران نظام در محضر علمای گرانقدر به ویژه نماینده ولی فقیه جمع شده ایم تا تجدید بیعت داشته باشیم با آرمان های نورانی شهدای انقلاب اسلامی و شهدای عاشورایی شهر تبریز و همین طور با خانواده های محترم این شهیدان.

وی افزود: همه دور هم جمع شده ایم فقط برای یک کلام اینکه پیمان و عهد ما با شهدای گرانقدر قلبی، دلی و جانی است. ما آبرو، اعتبار و هستی انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدای عزیزمان هستیم، شهدایی که پایداری نظام جمهوری اسلامی را رقم زدند.

زین‌العابدین خرم افزود: خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی را در جهان در پرتو خود سرافراشته نگه داشته است و ما امروز در گام دوم انقلاب با پیروی از راه امام انقلاب و آرمان های شهدا خود را در مسیر قیام خونین عاشورا می‌بینیم تا بتوانیم با درس عبرت گرفتن از این قیام به انقلاب وفادار بمانیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: امید است خداوند متعال این مسئولیتی که به ما داده است را بتوانیم در گام دوم انقلاب و در دهه پنجم انقلاب آنچنان عمل بکنیم که شهدا در این ۴۰ سال عمل کرده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار