رادیو اردو، اثرگذار ترین قسمت مسابقات است

شهرکرد(پانا)- سیمین اسلامی سرپرست رادیو اردو سی و دومین دوره مسابقات دختران سراسر کشور در شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: رادیو اردو جایگاه ویژه ای در مسابقات دارد و باعث افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران نوجوان می شود.

کد مطلب: ۱۳۰۳۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
رادیو اردو، اثرگذار ترین قسمت مسابقات است

سیمین اسلامی در گفتگو با دانش آموز خبرنگار پانا گفت: رادیو اردو درکنار برگزاری مسابقات ورزشی، به عنوان یک فعالیت فرهنگی همکاری میکنند و همچنین با ایجاد شور و انگیزه تلاش میکند تا از اضطراب و استرس دانش آموزان کاسته شود.
وی در ادامه افزود: رادیو اردو کار اول من نبود اما اولین تجربه در حوزه ورزشی بود، خدارا شکر با امکاناتی که در اختیار داشتیم و با حمایت مسئولین آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری توانستیم برنامه ای مفید تهیه بکنیم.
سرپرست رادیو اردو ادامه داد: ما توانستیم امتیاز کاملی از ناظر فرهنگی مسابقات در مسابقات پسران دریافت بکنیم امیدوارم بتوانیم با تلاش بیشتر در مسابقات دختران هم امتیاز کاملی از ناظران استانی دریافت بکنیم.
اسلامی یادآور شد: هنگامی که معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ، رادیو اردو بازدید کردند گفتند« رادیو اردو اثر بخش ترین قسمت مسابقات است» و این جمله انگیزه ای شد تا با قدرت بیشتری کار را ادامه بدهیم.
سیمین اسلامی در پایان ضمن امیدواری از فعالیت رادیو اردو گفت: من و همکارانم تلاش میکنیم تا این فعالیت فرهنگی بهتر از روز قبل باشد، و بسیار خوشحالم که ورزشکاران نوجوان از این فعالیت استقبال می‌کنند و باعث افزایش روحیه آنها می شود.

دانش آموز خبرنگار: سارا اشگرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار