فرماندار شهرستان ساری :

رسانه هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار می‌دهد

ساری (پانا) - فرماندار ساری عنوان کرد رسانه هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
رسانه هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار می‌دهد

آئین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران، فرماندار شهرستان ساری، بخشدار منطقه دودانگه و دیگر مسئولان شهرستانی با حضور اصحاب رسانه به میزبانی فرمانداری شهرستان ساری برگزار شد.

محمد علی نوبخت با اشاره به نقش اصحاب رسانه در جامعه امروز گفت: نقش اصحاب رسانه در جامعه امروز برای رسیدن به توسعه بسیار مهم و اساسی است.

فرماندار ساری افزود: رسانه هویت انسان معاصر را تحت تأثیر قرار می دهد یعنی در ایجاد نقاط قوت سهم بسزایی دارد.

نوبخت ادامه داد: من به عنوان یک دانش آموخته حوزه سیاسی معتقد هستم ما در این مسیری که حرکت می کنیم، نقش رسانه می تواند بسیار مهم و با اهمیت باشد چون در جهان امروز ویژگی اصلی رسانه ها همه جا حضور داشتن آنها است.

وی تاکید کرد: رسانه می تواند عامل تقویتِ روح اعتماد بین مردم و مسئولان و بازگوی اصلی دولت باشد.

محمدعلی نوبخت عنوان کرد: سه دسته نخبه داریم، دیروزیان، امروزیان، فرداییان ما در ابتدا باید با دیروزیان وارد گفت و گو شویم.

وی در ادامه گفت: اساس فرمانداری ساری این است که با همه نخبگان در طول سال های گذشته در حوزه های مختلف چه در قدرت و چه خارج از قدرت بودند وارد گفت و گو شویم.

نوبخت بیان کرد: ما وقتی استقلال و منطق داشته باشیم و ترسی از گفت و گو نداشته باشیم به راحتی می توانیم بر سر توسعه شهر توافق و تفاهم کنیم، به همین منظور فرمانداری ساری درش به روی همه باز است.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار