مدیر اردوی طرح دختران حاج قاسم:

بعد از شهادت شهید سلیمانی پنجره جدیدی به سوی ما باز شد

مشهد (پانا) - مدیر دبیرستان نسیم وحی و مدیر طرح دختران حاج قاسم عنوان کرد بعد از شهادت شهید سلیمانی پنجره جدیدی به سوی همه باز و نگاه و عطر جدیدی با شهادت ایشان در دلها ایجاد شد.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بعد از شهادت شهید سلیمانی پنجره جدیدی به سوی ما باز شد

راضیه ژیان، مدیر دبیرستان نسیم وحی و طرح دختران حاج قاسم در گفت وگو با پانا گفت: بعد از شهادت شهید سلیمانی پنجره جدیدی به سوی ما باز و نگاه و عطر جدیدی با شهادت ایشان در دل ما ایجاد شد و با شعار من سلیمانی ام در قلب ما طلیعه ای بوجود آمد که ما هم قرار است یک سلیمانی باشیم و باید برای این کار اقدام کنیم.

وی افزود: ما انتقام از دشمنان شهید سلیمانی را برای خود یک درس قرار دادیم و اولین قدم ما برای انتقام گرفتن از دشمنان ایشان پرورش دختران شهید سلیمانی است.

وی اظهار کرد: ما این طرح را بعد از شهادت شهید سلیمانی شروع کردیم و اولین برنامه را برنامه نظامی دختران در قالب تربیت آموزش نظامی، نگاه جدید به زندگی و سبک زندگی شهید سلیمانی را مد نظر قرار دادیم.

ژیان ادامه داد: انشاءالله با ایجاد شبکه هایی که با طرح دختران حاج قاسم در مدارس اتفاق می افتد، این طرح در مدارس گسترش پیدا کند و موجب آشنایی دانش آموزان با سبک زندگی شهدا، کتابهای مختلف، ولایت و ولایت پذیری شود که این برای ما اولویت دارد.

وی در پایان گفت: گام دوم ما در این طرح پرورش مهدی یاوران خواهد بود که در ادامه سال اتفاق می افتد.

دانش‌آموز خبرنگار: نرجس داعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار