جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت «توان خرید»

تهران (پانا) - معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت به ایجاد سایتی از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت این سایت مجموعه‌هایی که در حوزه خرید شفاف و تامین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا اقدام می‌کنند را معرفی می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۰۲۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات خرید لوازم خانگی از سایت «توان خرید»

علیرضا شاه‌میرزایی در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه از یکم تا چهارم شهریور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد که در آن شرکت‌های متعددی که ارائه‌دهنده خدمات کسب و کار هستند با سامانه‌های خود حضور خواهند داشت.

وی گفت: رونمایی از پلتفرم یا بازار خدمات کسب و کار، همچنین مدیریت زنجیره تامین، ارائه خدمات حقوقی کاریابی و روانشناسی کسب و کار، از جمله خدماتی هستند که توسط شرکت‌های کسب و کار خصوصی راه اندازی شده و در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرند.

شاه‌میرزایی به ایجاد سایتی از سوی وزارت صمت اشاره کرد و گفت: این سایت مجموعه‌هایی که در حوزه خرید شفاف و تامین تسهیلات به صورت زنجیره‌ای برای خرید کالا اقدام می کنند را معرفی می کند.

وی ادامه داد: این سایت به نام "توان خرید" بوده که پیشتر با نام "خرید شفاف" شناخته می‌شد.

این مقام مسوول اضافه کرد: با حذف واسطه ها، ارائه کد رهگیری و شناسه کالا و همچنین اسناد فروش در سامانه خرید شفاف و کنترل قیمت و اصالت کالا، با توجه به اینکه تسهیلات خرید نیز به آن اضافه شد به "توان خرید" تغییر نام یافت و مصرف کنندگان می توانند از طریق تسهیلات دریافتی به این طرح بپیوندند.

معاون کسب و کار، تجارت و خدمات وزارت صمت خاطرنشان‌کرد: تاکنون پنج بانک و تعداد زیادی از تولید کنندگان به این طرح پیوسته‌اند و در مرحله نخست باید ثبت نام از سوی متقاضیان که زوج های جوان و خبرنگاران هستند انجام شود تا اسامی به بانک‌ها ارجاع داده شود.

وی گفت: اکنون تامین مالی برای 200 هزار خانوار انجام شده و به‌تدریج به هر میزان که منابع مالی توسط بانک‌ها افزایش یابد، گروههای هدف نیز اضافه خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار