ریحانه اسدی*

کودکان فلسطینی به کدامین گناه کشته می‌شوند؟

رژیم صهیونیستی که همیشه دست به جنایت و کشتار مردم مظلوم فلسطین برده است این بار در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) با کشتار مردم مظلوم فلسطین در غزه بار دیگر بی‌رحمی و بی‌عدالتی خود را نشان داد.

کد مطلب: ۱۳۰۰۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
کودکان فلسطینی به کدامین گناه کشته می‌شوند؟

در ادامه تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ماشین کشتار صهیونیستها، "آلا قدوم" دخترک پنج ساله ساکن غزه را که در مقابل خانه‌اش در محله شجاعیه در مجاورت مسجد "ابوسمره" در شرق شهر غزه مشغول بازی بود، هدف قرار داد و به دنیای کودکانه‌اش پایان داد.

ریاض قدوم، پدربزرگ این کودک شهید می‌گوید: نوه‌ام داشت خود را برای رفتن به کودکستان آماده می‌کرد و از ما خواسته بود که کیف و لباس نو برایش بخریم. آلا با اشتیاق و شادی هر روز به روپوش و کیف و وسایلی که تازه خریده بود فکر می‌کرد که به‌زودی قرار بود برای رفتن به کودکستان آن‌ها را به تن کند، اما موشک صهیونیست‌ها مجال این شادی را به او ندادند.

پویش سراسری به کدامین گناه برای شهیده ۵ ساله فلسطینی راه‌اندازی شده است که ما با نشر حداکثری برای شرکت در این پویش سعی می‌کنیم به بی‌توجهی و سکوت کشورهای دیگر بپردازیم.

تعداد کودکان شهید در فلسطین از سال ۲۰۰۰ تا پایان سال گذشته دو هزار و سی نفر بوده است که ۳۱۵ نفر از آن‌ها در جریان تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در سال ۲۰۰۹ به شهادت رسیدند.

ما خبرنگاران سوگند می‌خوریم تا هیچ‌گاه از حق نگذریم و پرده از دروغ‌های رژیم غاصب صهیونیستی برداریم و در تمام مدتی که به این کار شریف می‌پردازیم جز راست سخنی نگوییم و در برابر ظلم سکوت نکنیم.

*دانش‌آموز خبرنگار‌

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار