در میان سکوت بنگاه‌های خبری حامی تروریست انجام می‌شود؛

واکنش دانش‌آموزان ایرانی به کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی در ایام محرم با پویش سراسری «به کدامین گناه؟»

دانش‌آموزان آثار خود را در قالب عکس، ویدئو، دل‌نوشته، شعر، داستان، خبر، گزارش خبری، پویانمایی و... در نرم‌افزار شاد ارسال و در این پویش سراسری شرکت می‌کنند

تهران (پانا) - دانش‌آموزان سراسر کشور با شرکت در پویش «به کدامین گناه؟» اعتراض خود را به جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار کودکان مظلوم فلسطین و نیز سکوت کمپانی‌های وابسته رسانه‌ای در جهان اعلام می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۰۱۴۵
لینک کوتاه کپی شد
واکنش دانش‌آموزان ایرانی به کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی در ایام محرم با پویش سراسری «به کدامین گناه؟»

حملات وحشیانه اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه مردم مظلوم غزه به‌ویژه کودکان، آن‌هم در ایام سوگواری و عزاداری امام حسین(ع) و یاران باوفایش، موج تازه‌ای از خشم و نفرت نسبت به این رژیم کودک‌کش و نژادپرست در سراسر جهان و ایران اسلامی ایجاد کرده است.

دانش‌آموزان غیور و انسان‌دوست ایرانی با شرکت در پویش «به کدامین گناه؟» مراتب اعتراض خود را به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار کودکان مظلوم فلسطین در ایام محرم اعلام می‌کنند.

بر همین اساس، دانش‌آموزان آثار خود را در قالب عکس، ویدئو، دل‌نوشته، شعر، داستان، خبر، گزارش خبری، پویانمایی و... به آی‌دی daneshamoozi_teo@ در نرم‌افزار شاد ارسال و در این پویش سراسری شرکت می‌کنند.

همچنین «شمر زمانه‌ات را بشناس»، «نسل قاسم بن الحسن»، «رژیم کودک‌کش»، «نسل بیدار» و «غزه» از جمله عناوین پررنگ و هشتگ‌های این پویش سراسری است.

پویش «به کدامین گناه؟» از آن جهت حائز اهمیت است که بنگاه‌های خبری حامی تروریست هیچ واکنش موثر و بازدارنده‌ای به کشتار مردم مظلوم غزه در ایام قیام خونین اباعبدالله الحسین(ع) نشان نداده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار