آغاز به کار هلدینگ توسعه صنایع و معادن کوثر در نائین

اصفهان (پانا) - آئین افتتاحیه دفتر مرکزی هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه صنایع و معادن کوثر در استان اصفهان به مرکزیت شهرستان نائین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار هلدینگ توسعه صنایع و معادن کوثر در نائین

علی سلگی، مدیر عامل هلدینگ معادن کوثر در این افتتاحیه اظهار کرد: این مجموعه وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان اصفهان دارای ۲۴ محدوده معدنی است که دفتر مرکزی استان در شهرستان نائین افتتاح شد.

مدیر عامل هلدینگ معادن کوثر در ادامه عنوان کرد: در طول ۲ سال آتی برنامه اکتشافات تکمیلی و احداث باندهای فرآوری در دستور کار است که سرمایه گذاری بالغ بر ده هزار میلیارد ریال اختصاص خواهد داشت که در منطقه هدف با محوریت شهرستان نائین و خوروبیابانک انجام خواهد شد.

وی افزود: ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک که زمینه این فعالیت را در شهرستان فراهم کردند .امیدوارم بتوانیم خدمتگذاری صدیق برای خانواده های شهدا و ایثارگر باشیم.

شرکت توسعه صنایع و معادن کوثر، با بیش از 30 سال تجربه موفق به عنوان یکی از زیرمجموعه های اصلی سازمان اقتصادی کوثر در عرصه معدن و صنایع معدنی به عنوان سرمایه گذار و بهره بردار در زنجیره ارزش مواد معدنی از مرحله اکتشاف، استخراج، فرآوری و بازرگانی با اولویت معادن سنگ های ساختمانی و تزئینی فعالیت می کند. این شرکت سودآوری پایدار و ارتقای رضایت و ارزش واقعی سرمایه سهامداران خود را با بهره برداری از توانمندی های معدنی و صنایع معدنی سرلوحه فعالیت های خود قرار داده است. طرح ها و پروژه های این شرکت با استفاده از فناوری نوین و منطبق بر استانداردهای روز دنیا و بهره گیری از امکانات بومی به منظور بهره مندی از حداکثر توان عملیاتی اجرا می شود. برنامه های کلیدی این شرکت برای تحقق اهداف خود، افزایش سهم در بازارهای داخلی و خارجی و با تکیه بر تعامل هرچه بهتر با واحدهای فرآوری، پیمانکاران استخراج و فروش و شرکت های بازرگانی است.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف،مریم دهقانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار