حضور بیش از ۵۵ نفر فعال تربیتی شهرستان نائین در رویداد طلیعه اصفهان

اصفهان (پانا) - رویداد و کارگاه یک روزه آموزشی عملیاتی طلیعه ویژه فعالین تربیتی شهرستان‌های استان اصفهان برگزار شد که بیش از ۵۵ نفر فعال تربیتی مرد و زن از شهرستان نائین در این رویداد حضور داشتند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور بیش از ۵۵ نفر فعال تربیتی شهرستان نائین در رویداد طلیعه اصفهان

رویداد آموزشی عملیاتی طلیعه به صورت کارگاه آموزشی یکروزه در ساختمان همایش مقبره علامه مجلسی اصفهان ویژه فعالین تربیتی ۸ شهرستان این استان از جمله شهرستان نایین و دهاقان توسط جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی و جامعه فعالین تربیتی فتح الفتوح برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین جزینی، دبیر جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح به معرفی این نهاد و کارگروه پرداخت و گفت: کارگروه مجموعه های تربیت محور با هدف توسعه کمی و بهبود کیفی فعالیت های مردم در عرصه تربیت کودک و نوجوان پا به میدان گذاشت و پس از چندسال بانام جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح ادامه فعالیت داد. این مجمع نقش حلقات مکمل، تسهیل گروالهام بخش در فعالیت‌های خودجوش و فراگیر مردم عرصه تربیت را برای خود قائل است و تلاش می کند این نقش مهم را در تقویت مجموعه های تربیت محور موجود و راه اندازی و تقویت هسته ها و تشکل های تربیت جدید به درستی ایفا کند که هم اکنون بیش از ۲۸۰ مجموعه با این کارگروه فعالیت می‌کند.

روح الله اباذری، رابط جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح در شهرستان نایین از حضور بیش از ۵۵ نفر فعال تربیتی آقا و خانم از این شهرستان در رویداد طلیعه خبر داد و گفت: شهرستان نایین با حضور بیش از ۵۵ نفر فعال تربیتی در رویداد آموزشی عملیاتی طلیعه اصفهان دارای بیشترین شرکت کننده از شهرستان ها در این رویداد بود.

مجموعه های نسل انقلاب نایین،مسجد امام حسین،عماد محمدیه،امیر المومنین ع، مجمع اهل بیت،مسجد قائمیه، مسجدالرسول، امام حسن زندوان،مسجد الزهرا، دارالقرآن بافران،معاونت پرورشی مدارس، پایگاه امام علی روستای مهرآباد، پایگاه مالک اشتر عشرت آباد و پایگاه خدیجه کبری سلام الله علیها،مجموعه هایی بودند که از نایین در این رویداد شرکت داشتند.

به گفته وی هرگونه حمایت و پشتیبانی مجموعه فتح الفتوح بصورت پله پله، قدم به قدم و بر اساس نیاز مربیان و مجموعه های تربیتی خواهد بود.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار