افتتاح یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان قزوین

قزوین(پانا) -مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی با حضور جمعی از دانش‌آموزان منتخب از نواحی و مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد .

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان قزوین

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی از دانش آموزان منتخب از نواحی و مناطق ۱۴گانه آموزش و پرورش استان، آیین افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس دانش آموزی استان قزوین برگزار شد.

زهرادانسفهانی رئیس سازمان دانش آموزی استان قزوین در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمد گویی و معرفی دانش آموزان منتخب دوره یازدهم مجلس دانش آموزی استان قزوین و اعضای هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی یادآور شد که شما نمایندگان۲۵۳ هزار دانش آموز دختر و پسر استان هستید و باید با شناخت مناسب از شرایط موجود خواسته ها و دغدغه های هم نوعان خود را به گوش مسئولین استانی و کشور برسانید.

در این جلسه هر کدام از دانش آموزان، نکاتی درخصوص مشکلات آموزشی و تربیتی موجود در مدارس مناطق مختلف و راهکار‌ها و پیشنهاد‌های خود برای رفع این نواقص را بیان کردند.

محمدزاده معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هر کدام از دانش آموزان آینده سازان این کشور هستند که فقط نباید به علم آموزی بسنده کنید بلکه موضوع تربیت و پرورش را در کنار مسائل علمی پیگیری کنید.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین هم اظهار داشت: باید همیشه به یاد داشته باشیم که بیش از ۳۶هزار دانش آموز برای امنیت و بالندگی این مرز و بوم به شهادت رسیده اند.

وی ادامه داد: با وجود همه کاستی‌ها، وظیفه همه ما، کار جهادی و شبانه روزی است.

سیاهکالی مرادی افزود: با وجود همه کار‌ها و مشارکت خیرین مدرسه ساز، متاسفانه همچنان مشکلاتی در زمینه فضا‌های آموزشی داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش تصریح کرد: پیشرفت‌هایی در زمینه‌های علمی می بینیم که نشان دهنده استعداد بسیار دانش آموزان و دانشجویان کشورست

وی تاکید کرد: مشارکت و همکاری نهاد‌های موثر جامعه، برای موفقیت آموزش و پرورش لازم و ضروری است.

سیاهکالی مرادی خاطرنشان کرد: محوریت قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، موضوع عدالت آموزشی و رفع محرومیت‌ها به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار