برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در استان خوزستان

اهواز(پانا)- سرپرست معاونت فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در استان خوزستان خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۵۹۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی در استان خوزستان

مسعود اکبری با اعلام این خبر و ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی به پانا گفت: در آستانه هفته تربیت اسلامی ،یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان خوزستان با مشارکت خوب دانش آموزان عزیز در چهل منطقه آموزش و پرورش در روز شنبه ۷ اسفند ماه برگزار شد.

وی اضافه کرد: همانطور که مستحضر هستید در دو مرحله قبلی انتخابات شورای دانش آموزی مدارس و شورای دانش آموزی شهرستان ها را داشتیم که با مشارکت بسیار خوب و پر شور دانش آموزان برگزار شد .

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: در اکثر مناطق ،ما با توجه به وضعیتی که به لحاظ زیست بوم کرونایی داشتیم انتخابات در دوره قبل به صورت مجازی و بعضاً حضوری برگزار شد.

وی ادامه داد: امروز این انتخابات با مشارکت گسترده دانش آموزان عزیز در چهل منطقه آموزشی که برگزیدگان شورای دانش آموزی شهرستان هستند برگزار شد و مسئولین گرامی سازمان دانش آموزی و اعضای ستاد انتخابات ما به محض شمارش آرا ،نفرات برتر را معرفی خواهند کرد.

اکبری افزود: امیدواریم دانش آموزان خوزستان کمافی السابق در مجلس دانش آموزی کشوری دوباره خوش بدرخشند و بتوانند کرسی های آن مجلس را کسب کنند و ما بتوانیم خوزستان را در عرصه مجلس دانش آموزی فعال و پویا داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار