نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

زاهدان (پانا) – انتخابات یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان با کسب مجموع رای از نمایندگان دختر و پسر برگزار و منتخبان معرفی شدند.

کد مطلب: ۱۲۵۹۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد
نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان معرفی شدند

کارشناس و رابط مجلس دانش آموزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: فرآیند انتخابات از ۱۶ دی ماه سال‌جاری شروع و در هر ۳۳ منطقه و شهرستان استان انتخابات مجلس شهرستانی برگزار شد.

مینا اکاتی افزود: این مجالس با حضور ۲۵ نماینده دختر و ۲۵ نماینده پسر به تفکیک جنسیت شروع به فعالیت کرده اند.

وی ادامه داد: روسای مجالس دانش آموزی سطح شهرستان و منطقه که در انتخابات شهرستانی بیشترین آرا را کسب کرده اند به عنوان نماینده مجلس استان به این سطح راه پیدا کرده اند و به این ترتیب مجلس استانی از ۳۳ دانش آموز پسر و ۳۳ دانش آموز دختر تشکیل شده است.

کارشناس و رابط مجلس دانش آموزی استان تصریح کرد: ۳۳ نماینده مجلس استانی در انتخاباتی که از طریق سایت در ساعت ۱۶ الی ۱۸ سوم اسفند انجام شد به کاندیداهای موردنظر خود رای دادند و در بخش پسران 21 رای و در بخش دختران 26 رای صحیح اخذ شد.

اکاتی تصریح کرد: کوثر کوچال از زابل، خدیجه سجادی از بمپور، یگانه اکاتی از ناحیه۲ زاهدان، هانیه سامانی از ایرانشهر و حنانه رفیعی نسب از ناحیه ۱ زاهدان منتخبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان شدند.

وی ادامه داد: علی ستوده از سراوان، فرشاد پیش دست از ایرانشهر، سروش قانعی از چابهار، محمد سعید جدگال از پلان و مهدی دهمرده از زهک نیز منتخبان این دوره از انتخابات بودند.

کارشناس و رابط مجلس دانش آموزی استان تصریح کرد: سه نفر اول در مجلس دختران و پسران به عنوان نماینده مجلس کشوری به تهران معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار