تمدید مهلت شرکت در هشتمین دوره‌ جایزه‌ شعر «احمد شاملو»

تهران (پانا) - مهلت ارسال کتاب برای شرکت در هشتمین دوره‌ جایزه‌ شعر «احمد شاملو» تا نیمه مرداد تمدید شد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تمدید مهلت شرکت در هشتمین دوره‌ جایزه‌ شعر «احمد شاملو»

دبیرخانه‌ هشتمین دوره‌ جایزه‌ی شعر احمد شاملو اعلام کرد: تا کنون بیش از صد و پنجاه عنوان مجموعه‌شعر از اقصی نقاط ایران برای شرکت در این دوره از جایزه شعر شاملو به دبیرخانه‌ جایزه رسیده و داوران مرحله‌ی اول نیز مدتی است کار بررسی کتاب‌ها را آغاز کرده‌اند.

دبیرخانه این رویداد همچنین گفته است: مهلت ارسال کتاب برای شرکت در این رقابت ادبی تا پانزده مردادماه تمدید خواهد شد. از این رو، از شاعران گرامی و ناشران محترمی که علاقمند به شرکت در این رقابت هستند، دعوت می‌شود تا «سه نسخه» از کتاب‌های «چاپ اول» «شعر نو» خود را که در سال ۱۴۰۰ منتشر شده (توضیح آن که تاریخ مورد استناد، تاریخی است که در شناسنامه‌ی کتاب درج شده)، حداکثر تا پانزده مرداد ماه برای دبیرخانه ارسال کنند.

طبق اعلام دبیرخانه جایزه شعر شاملو، ارسال کتاب را به منزله‌ علاقمندی به شرکت در رقابت ادبی جایزه‌ی شعر تلقی می‌شود و تنها کتاب‌های ارسال‌شده در این رقابت شرکت داده خواهند شد. ضمناً مهلت ارسال کتاب بیش از این تمدید نخواهد شد و دبیرخانه از شرکت دادن کتاب‌هایی که پس از نیمه‌ مرداد رسیده باشد، معذور خواهد بود.

نتایج مرحله‌ نخست هشتمین دوره‌ جایزه‌ «شعر احمد شاملو» و اسامی مجموعه‌شعرهای برگزیده‌ مرحله‌ نخست این دوره و شاعران برگزیده در بخش‌های «هوای تازه» و «مدایح بی‌صله» روز اول مهر ماه در بیانیه‌ داوران مرحله‌ اول و برگزیده‌ نهایی در روز بیست و یکم آذر ماه، مقارن با نود و ششمین سالروز تولد احمد شاملو، در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد.
نشانی ارسال کتاب: استان البرز، کرج، بلوار جمهوری، بوستان چهارم، پلاک۳۲۳، واحد پنج.
کد پستی۳۱۴۳۹۶۵۵۹۸»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار