وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا، کسب مدال طلا معینی و برنز کشتکار

تهران (پانا) - نمایندگان ایران در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان به مدال طلا و برنز دسته ۸۹ کیلوگرم دست یافتند.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۲۳
لینک کوتاه کپی شد
وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا، کسب مدال طلا معینی و برنز کشتکار

وزنه برداران کشورمان امروز در دسته ۸۹ کیلوگرم به روی تخته رفتند.

علیرضا معینی سده که با مهار ۱۶۶ کیلوگرم در حرکت یک ضرب دسته ۸۹ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به مدال طلا رسیده بود در حرکت دوضرب نیز عملکرد چشمگیری داشت و در نهایت به مدال نقره حرکت دوضرب و طلای مجموع دسته ۸۹ کیلوگرم رسید.
معینی در نخستین حرکت دوضرب دسته ۸۹ کیلوگرم موفق شد وزنه ۱۷۶ کیلوگرمی را مهار کند. کادر فنی برای حرکت دوم این جوان، وزنه ۱۸۵ را انتخاب کردند که وی موفق شد به راحتی آن را مهار کند.
معینی در حرکت سوم با مهار وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی ضمن کسب مدال نقره حرکت دوضرب، با رکورد مجموع ۳۵۷ کیلوگرم به مدال طلای قهرمانی آسیا رسید.

علی کشتکار دیگر نماینده ایران در دسته ۸۹ کیلوگرم جوانان نیز در حرکت نخست وزنه ۱۷۵ کیلوگرمی را مهار کرد. انتخاب دوم کشتکار وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی بود که وی در مهار آن مشکلی نداشت.
کادر فنی برای حرکت سوم کشتکار وزنه ۱۸۶ کیلوگرمی را درخواست دادند که وزنه‌بردار جوان ایران به راحتی آن را مهار کرد و به مدال برنز دوضرب و مجموع این دسته رسید. کشتکار با ثبت مجموع ۳۲۷ کیلوگرم به کار خود در دسته ۸۹ کیلوگرم پایان داد و به سکوی سوم رسید.
کشتکار در حرکت یک ضرب دسته ۸۹ کیلوگرمی با مهار وزنه ۱۴۱ کیلوگرم به عنوان پنجم رسیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار