انوشیروانی و سلیمی از پیشکسوت وزنه‌برداری رخصت گرفتند

تهران (پانا) - سرپرست و نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با حضور در منزل محمد زهتاب ضمن عیادت از این پیشکسوت، برای کار در فدراسیون از او رخصت گرفتند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
انوشیروانی و سلیمی از پیشکسوت وزنه‌برداری رخصت گرفتند

سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در دیدار با محمد زهتاب گفت: با توکل به ایزد متعال و توسل به ائمه اطهار و به امید کمک بزرگان و پیشکسوتان، قدم در یک راه پر فراز و نشیب گذاشته‌ایم و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانم وزنه‌برداری ایران را دوباره به جایگاه اصلی خود برگردانیم.

زهتاب نیز ضمن ابراز خوشحالی از ایجاد تغییرات در رأس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: هم اکنون شما جوان‌ها باید کار را پیش ببرید. من واقعاً خوشحالم که دو قهرمان با اخلاق در رأس امور قرار گرفتند و فضا باز شده تا دیگر سرمایه‌های وزنه‌برداری کشور هم فرصت خدمت پیدا کنند.

به گزارش سایت فدراسیون وزنه برداری، زهتاب که در ۹۵ سالگی همچنان با ذوق و شوق از وزنه‌برداری حرف می‌زند، چند توصیه هم برای تیم مدیریتی جدید فدراسیون داشت و گفت: در آموزش زبان انگلیسی به داوران ما کوشا باشید، با نفرات تأثیرگذار وزنه‌برداری دنیا ارتباط دو سویه برقرار کنید. از هم اکنون به این فکر باشید تا وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس علاوه بر پرورش وزنه‌برداران پر امید و افتخارآفرین، نماینده‌ای هم در جمع داوران داشته باشد.

در پایان این دیدار صمیمانه سجاد انوشیروانی و بهداد سلیمی با اهدای لوح تقدیر و هدیه، بیش از نیم قرن خدمت صادقانه و صالحانه محمد زهتاب را ارج نهادند و بار دیگر از او برای خدمت در مسئولیت جدید رخصت گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار