مدیر کل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی مطرح کرد:

بهترین تغییر نگرش در دانش‌آموز بعد از کلاس درس در اردوها رخ می‌دهد

یاسوج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی مطرح کرد بهترین تغییر نگرش در دانش‌آموز بعد از کلاس درس در اردوها رخ می‌دهد.

کد مطلب: ۱۲۹۵۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
بهترین تغییر نگرش در دانش‌آموز بعد از کلاس درس در اردوها رخ می‌دهد

حسنعلی عزت خواه در جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی که با محوریت اردوهای دانش آموزی برگزار شد با بیان اینکه آرمان ما این است که بتوانیم با برنامه‌ریزی دقیق تغییر تحولی در دانش آموزی ایجاد کنیم، گفت: مشکلات زیاد است اما باید ارزش گذاری و حرمت به دانش آموز را سرلوحه برنامه های خود قرار دهیم.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با اشاره به اینکه نگاه به دانش آموز و به خودمان باید نگاه انسانی باشد و دانش آموز باید برای همیشه از حرمت خاص برخوردار باشد اظهار کرد: حرمت و انسانیت نباید نسبی و متناسب با زمان و مکان و جایگاه ها باشد.

عزت خواه تصریح کرد: سعی کنیم همه امکانات را برای ارزش گذاری به دانش آموز بسیج کنیم تا شاید با اقدامات ما در دانش آموزی تحول ایجاد شود و این تحول بتواند زمینه تحولی عمیق تر را در جامعه فراهم کند.

وی گفت: با وجود اینکه امکانات کم است، اما افکار و ایده‌ها زیاد است و با مشورت و همفکری می شود راه مناسبی برای حل مشکلات پیدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان ما درآمد اختصاصی خیلی پایین است و کمک های واریزی از سوی وزارت هم بسیار ناچیز است، بیان کرد: هیچ کدام از اینها نباید سبب شود که در کار ما و برنامه اوقات فراغت دانش آموزان خللی ایجاد شود.

عزت خواه اظهار کرد: آرمان ما در آموزش و پرورش و در سند تحول بنیادین این است که ما در دانش آموز تغییر نگرش ایجاد کنیم و من فکر می‌کنم بهترین تغییر نگرش بعد از کلاس درس در اردوها رخ می دهد.

رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان با تاکید بر اینکه اردوها را باید جدی بگیریم و با برنامه ریزی مناسب دانش آموزان را بدون دغدغه به اردوها اعزام کنیم، خطاب به معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اظهار کرد: نهایت عنایت را نسبت به برگزاری به بهترین شکل ممکن اردوها داشته باشید.

عزت خواه با اشاره به ثبت اردوها در سامانه اردویی گفت: ممکن است سختی گیری ها در این زمینه باشد اما این سخت گیری ها از نظر ما مصونیت است و جلوی بی مسئولیت و اتفاقات ناگوار را خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار