برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان

اهواز(پانا)- با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر اعضا نشست شورای برنامه‌ریزی فصل تابستان سازمان دانش‌آموزی استان خوزستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۵۱۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی  استان خوزستان

این نشست با سه دستور کار آغاز شد و در ابتدا موضوع اعزام نمایندگان مجلس دانش آموزی استان به اختتامیه دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور که طی هفته آینده و با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر مسئولین کشوری در تهران برگزار می شود ،طرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این خصوص به تصویب اعضا رسید که لازم ذکر است رییس دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور از استان خوزستان است.

اعزام دانش آموزان پیشتاز استان به اردوی ملی دیگر موضوعی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تبادل نظر در خصوص ایاب و ذهاب ،انتخاب دانش آموزان براساس شایستگی های تشکیلاتی مورد تاکیدمدیر کل آموزش و پرورش استان واقع و مقررشد استفاده از وسیله ایاب وذ هاب مناسب، هماهنگی با پلیس راهور استان و رعایت کلیه شرایط ومجوزهای اردویی جهت اعزام مورد بررسی قرار گیرد.

گفتنی است که دهمین اردوی ملی دانش آموزان پیشتاز دختر و پسر از نیمه دوم مرداد ماه شروع و تا 15 شهریور ادامه می یابد. اعضای شورای برنامه ریزی همچنین تاکید داشتند مناطق و نواحی که در طول سال فعالیت و عملکرد مناسبی داشتند در اولویت جهت اعزام دانش آموزان قرار گیرند.

اخرین دستور کار این نشست برنامه فعالیتهای تابستانه بود که مورد ارزیابی و بحث اعضا واقع شد .

شایان ذکر است مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید براین که سازمان دانش آموزی استان خوزستان دبیر خانه کشوری مهارت‌های تشکیلاتی، دانش و راهبرد تشکیلاتی و شاداب سازی در جشنواره تابستانی اوقات شادمانی است، بامدیران و معاونین پرورشی کلیه مناطق جهت حضور پرشور دانش آموزان و مربیان پیشتاز اقدام شود و اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل استان با همکاری صدا و سیمای استان تبلیغات و اطلاع رسانی لازم را در این زمینه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار