مدیرکل آموزش و‌ پرورش خراسان شمالی در نشست شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی:

تربیت تمام‌ساحتی باید در آموزش دانش‌آموزان پیشتاز مورد توجه قرار گیرد

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی بر تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان در کنار آموزش‌های پیشتازان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۹۶۲۵۷
لینک کوتاه کپی شد
تربیت تمام‌ساحتی باید در  آموزش دانش‌آموزان پیشتاز مورد توجه قرار گیرد

جلسه شورای برنامه‌ریزی فصل تابستان سازمان دانش آموزی با حضور مدیرکل آموزش پرورش خراسان شمالی، معاونت پرورشی و فرهنگی، سرپرست سازمان دانش آموزی استان و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی در سالن جلسات اداره کل آموزش و‌ پرورش برگزار شد.

در نشست شورای برنامه‌ریزی تابستانه سازمان دانش‌آموزی استان خراسان شمالی، فعالیت‌های اجرایی فصل تابستان با موضوعات اعزام نمایندگان مجلس دانش آموزی و اعزام نمایندگان مجامع اعضا و مربیان به نشست کشوری، بر گزاری پیش اردوی ملی در استان با رعایت شیوه‌های اردویی، اعزام دانش آموزان منتخب پسر و‌ دختر در بازه‌های زمانی مشخص به اردوی ملی واقع در استان اردبیل و دیگر برنامه‌های سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ابوالقاسم اکبری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مسئولین و عوامل اجرایی سازمان دانش‌آموزی و تمجید از فعالیت‌های مربیان و دانش آموزان پیشتاز در اجرای کارهای گروهی و انفرادی پیشتازانه به اهمیت مسئله تربیت تمام‌ساحتی دانش آموزان بر اساس سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت: مربیان باید در کنار یاددهی مهارت‌های پیشتازان، مسائل اعتقادی، فرهنگی و‌ تشویق دانش‌آموزان به امور مذهبی و قرآنی را نیز در برنامه‌های تربیتی و آموزشی خود داشته باشند تا‌ فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

در ادامه جلسه حسین کنعانی، سرپرست سازمان دانش‌آموزی استان با تشریح برنامه‌های پیش‌روی سازمان دانش آموزی بر اهمیت مشارکت مسئولین در اجرایی‌شدن آن‌ها تاکید و اظهار کرد: تقویت مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های تشکیلاتی باعث افزایش روحیه اعتماد به نفس و شناخت استعدادهای آن‌ها می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار