کدام سهام‌ها باعث منفی شدن بورس شدند؟

تهران (پانا) - روند نزولی در بازار سرمایه در حالی ادامه دارد که امروز توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و فولاد مبارکه اصفهان نسبت به سایر سهم‌ها بیشترین تاثیر را در این روند نزولی در بازار بورس گذاشتند.

کد مطلب: ۱۲۹۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کدام سهام‌ها باعث منفی شدن بورس شدند؟

به گزارش خبرآنلاین، شاخص کل بورس امروز با ۱۰ هزار و ۳۲۰ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۴۶۹ هزار واحد سقوط کرد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۳۱۴۶ واحد کاهش یافت و رقم ۴۰۲ هزار و ۴۳۰ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۲۸۸ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۷۸۴ میلیارد ریال انجام شد. توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم ۱۳۰ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۹ هزار و ۶۲۰ واحد رسید. در این بازار ۱۸۸ هزار معامله به ارزش ۷۳۲ هزار و ۶۴۸ میلیارد ریال صورت گرفت. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و سنگ آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بهمن دیزل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار