محصولات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاییدیه سایپا را گرفت

شهرکرد (پانا) - نتیجه مثبت تست نمونه محصولات گالوانیزه ارسالی به آزمایشگاه‌های گروه خودروسازی سایپا، نشانه توانایی‌های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای تولید محصولات جدید و ویژه است.

کد مطلب: ۱۲۹۳۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
محصولات شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری تاییدیه سایپا را گرفت

حمید شجاعی، مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با پانا، ضمن ابراز خرسندی از نتیجه مثبت تست نمونه محصولات گالوانیزه ارسالی به آزمایشگاه‌های گروه خودروسازی سایپا گفت: دریافت این اعلام رضایت، نشان‌دهنده توانایی های شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در راستای تولید محصولات جدید و ویژه است و این موفقیت را عامل تداوم تولید گریدهای جدید محصولات گالوانیزه در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

وی همچنین این موفقیت را مستلزم همفکری و هم‌افزایی گسترده با خودروسازان بزرگ کشور ازجمله گروه خودروسازی سایپا دانست.

شجاعی افزود: تأمین حداکثری نیاز صنایع خودروسازی به محصولات گالوانیزه باکیفیت مطابق با استانداردهای بین‌المللی اولویت اصلی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری است و این مجموعه بر این باور است که انجام نشست های فنی در چنین سطحی منجر به هم‌زبانی ونزدیکی نقطه نظرات فنی می‌ شود و رویکرد مدیریت در شرکت ورق خودرو، فراهم‌سازی زیربناها و آماده‌سازی بستر برای حرکت به سمت افزایش تولیدات باکیفیت خودرویی است و این امر با جدیت دنبال می‌شود و اتمام موفقیت‌آمیز پروژه بهینه‌سازی خط تولید و توانمند شدن این شرکت برای تولید گریدهای ویژه برای استفاده در بدنه نمایان خودرو نشان از این اراده دارد و این شرکت هم‌اکنون این آمادگی را دارد که با تمام توان و ظرفیت کل نیاز گروه خودرو سازی سایپا و دیگر خودروسازان را مرتفع سازد.

محسن حسنی، رییس خرید فلزات گروه خودروسازی سایپا گفت: توانایی شرکت ورق خودرو در تامین نیاز خودروسازان داخلی و تولید گریدهای ویژه و خاص در این شرکت را ستودنی است و تولید ۱۲ قطعه بدنه خودرو در گروه خودروسازی سایپا از محصولات ارسالی شرکت ورق خودرو را گواه این مدعاست.

وی اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند و بومی سازی تکنولوژی تولید محصولات ویژه گالوانیزه در شرکت ورق خودرو،گروه خودروسازی سایپا بتواند با تکیه بر شرکت ورق خودرو بی نیازی خود به واردات محصولات گالوانیزه را اعلام کند.

محمدرضا سلمانی، مشاور کیفیت خرید فلزات گروه خودروسازی سایپا درخواست این شرکت را مبنی بر ارسال ۴ نمونه ورق ویژه استحکام بالا و فوق کششی را به شرکت ورق خودرو اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار