مدیر شبکه بهداشت و درمان‌ خلیل‌آباد خبر داد:

خیزش مجدد کرونا در خلیل‌آباد

۱۲ درصد جمعیت خلیل‌آباد واکسن دریافت نکرده‌اند

خلیل آباد (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خلیل‌آباد اعلام کرد براساس آمار اعلامی تاکنون ۸۸ درصد جمعیت خلیل‌آباد دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌ و در برابر این ویروس واکسینه شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۹۳۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
خیزش مجدد کرونا در خلیل‌آباد

محمد حسین‌زاده در جلسه ستاد کرونای شهرستان گفت: بالغ‌ بر ۸۸ درصد جمعیت هدف نوبت اول، ۷۳ درصد نوبت دوم و درصد کمتری از افراد نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

حسین‌زاده با اظهار تأسف از اینکه حدود ۱۲ درصد جمعیت هیچ‌گونه دز واکسنی را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: اکنون در شهر خلیل‌آباد ۲ پایگاه و در تمام خانه‌های بهداشت تحت پوشش واکسیناسیون انجام می‌شود. خوشبختانه فعلاً هیچ کمبودی به لحاظ واکسن در شهرستان وجود ندارد.

واکسیناسیون یک بحث جدی و حیاتی است

وی تأکید کرد: واکسیناسیون همچنان یک موضوع جدی و حیاتی است، می‌طلبد کسانی که ۶ ماه از تزریق دز سومشان می‌گذرد نسبت به دریافت دز چهارم یا همان یادآور در شهرستان اقدام کنند، همچنین آن دسته از افرادی که هیچ دز واکسنی را دریافت نکرده‌اند با توجه به شکننده بودن شرایط و قرمز شدن مجدد شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به تزریق واکسن به پایگاه‌های مربوطه مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خلیل‌آباد از تمامی اهالی فهیم شهرستان خواست: ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی «استفاده از ماسک، شست و شوی دست‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و ...» نسبت به تزریق دز یادآور واکسن کرونا نیز اقدام کنند.

وی گفت: بر اساس آمارهای اعلام شده طی یک ماه گذشته شهرستان خلیل‌آباد در وضعیت آبی قرار گرفته بود که مجدد به رنگ قرمز درآمد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار