انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین قراگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان و آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - تفاهم‌نامه همکاری مشترک مابین قراگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان و اداره کل آموزش و پرورش اردبیل برای ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی مدارس محروم این استان منعقد شد.

کد مطلب: ۱۲۹۲۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین قراگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان و آموزش و پرورش اردبیل

کلام الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین افتتاح طرح تعمیق و تثبیت یادگیری (پایگاه تابستانی 1401- 1400) که در آموزشگاه متوسطه دوره دوم مدرس ناحیه یک اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دوران کرونا نواقص و کاستی هایی را در فرآیند یاددهی و یادگیری ایجاد کرد که آسیب های آشکار و پنهان آن در مناطق محروم و آسیب پذیر بیشتر نمود پیدا کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اهداف برگزاری طرح تعمیق و تثبیت یادگیری گفت: در واقع این طرح مقایسه آموزش قبل، حین و بعد از کروناست تا بدینوسیله بتوانیم آسیب ها را به حداقل برسانیم.

صفری بیان کرد: کلاس های تابستانی یک فرصت است تا بنیه علمی دانش آموزان را تقویت کنیم.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان با اجرای این طرح می توانیم دانش آموزان لازم التوجه را شناسایی و از ترک تحصیل آنها جلوگیری کنیم.

صفری ادامه داد: دانش آموز، والدین و مدرسه سه ضلع آموزش هستند که عدم حضور یکی از این ضلع‌ها می تواند می تواند آسیب هایی به چرخه تعلیم و تربیت وارد کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش، با عنوان اینکه در حوزه آموزش 20 برنامه عملیاتی و در حوزه پرورشی 30 برنامه تدوین شده است، گفت: داشتن جامعه ای سالم بدور از هر گونه آسیب، آموزش و پرورش توانمند می خواهد با معلمانی که می توانند در جامعه جریان سازی کنند.

فرشید سلیمی، مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان نیز در حاشیه این همایش به تفاهم‌نامه منعقد شده اشاره کرد و گفت: طبق این قرارداد، بنیاد احسان متعهد می شود، بیش از 5500 بسته لوازم التحریر را در مناطق محروم استان توزیع کند.

وی ادامه داد: 1500 دانش ‌آموز مستعد در حوزه تربیتی و آموزشی شناسایی شده است که مورد حمایت این بنیاد قرار خواهد گرفت.

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان همچنین از توزیع 3500 بسته کمک آمکوزشی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان اردبیل خبر داد.

به گفته سلیمی 7 باب مدرسه در دوره دوم متوسطه برای آموزش از راه دور دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط نیروهای مردمی در این استان تجهیز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار