معاون وزیر ارشاد خواستار تقویت فیلم‌نامه نویسی در حوزه های ارزشی شد

تهران (پانا) - معاون امور استان ها و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت یکی از مهمترین کارها در حوزه سینما، تقویت و حمایت از فیلم نامه نویسی در حوزه های ارزشی و انقلابی است.

کد مطلب: ۱۲۹۲۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
معاون وزیر ارشاد خواستار تقویت فیلم‌نامه نویسی در حوزه های ارزشی شد

سید محمد هاشمی عصر پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره ملی «شهادت قلم» در قم گفت: یکی از مشکلات اصلی و اساسی ما در حوزه سینما، عدم برخورداری از فیلم نامه های غنی، تأثیرگذار و ارزشی است که می تواند راه فتح معنوی سینما باشد.

وی برگزاری جشنواره فیلم نامه نویسی کوتاه «شهادت قلم» در حوزه دفاع مقدس و مقاومت را اقدام بسیار ارزشمند و دقیقی دانست و گفت: این مسیر باید در ابعاد مختلف ادامه داشته باشد که یکی از مهمترین آنها، ارائه آموزش های لازم به علاقه مندان و ارسال کنندگان آثار است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه می توان ظرفیت و توان فیلم نامه نویسان جوان در حوزه های ارزشی و انقلابی را تقویت و قوام بخشید، خاطرنشان کرد: نباید افرادی که به نخستین دوره این جشنواره آثاری ارسال کرده اند، رها شوند.

وی در پایان، تولید فیلم نامه های برگزیده این جشنواره و به سرانجام رساندن آنها را بسیار مهم دانست و گفت: بدون تردید از میان آثار ارسالی به این جشنواره، می توان با انجام حمایت های لازم، آثار فاخر و ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس و مقاومت تولید کرد.

نخستین جشنواره ملی «شهادت قلم» با موضوع فیلم نامه نویسی کوتاه در حوزه دفاع مقدس و مقاومت با معرفی ۶ اثر برگزیده و همچنین رونمایی از کتاب جشنواره شامل ۴۸ اثر منتخب هیأت داوران توسط وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در قم به کار خود پایان داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار