برگزیدگان نخستین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی شهادت قلم معرفی شدند

قم(پانا)- نفرات برتر جشنواره شهادت قلم، نخستین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت طی مراسمی در تالار شهید آوینی قم معرفی و تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۲۹۲۴۲۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان نخستین جشنواره ملی فیلمنامه‌نویسی شهادت قلم معرفی شدند

مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برگزیده نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی کوتاه دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «شهادت قلم» طی مراسمی در تالار شهید آوینی قم برگزار شد.
در مراسم فوق، سید محمد هاشمی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه قم و جمعی از مسئولان استانی از جمله علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم حضور داشتند.
در نخستین جشنواره ملی فیلمنامه نویسی شهادت قلم، از بین 300 اثر رسیده، 47 اثر و در نهایت 6 اثر با نظر هیات داوران انتخاب شد.
بر این اساس، امیر طیبی با فیلمنامه کوتاه صبح امروز از استان سمنان، مهدی عبداللهی با اثر خانه ام اینجا نیست از استان اصفهان، رسول صادقی با اثر خوابیدن کنار پدر از قم، به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین احمد غلامی از استان ایلام با اثر ری بندان، هوشنگ جمشیدیان از استان اصفهان با اثری به نام فرمانده و بیژن بیات از استان مرکزی با اثر یوما شایسته تقدیر شناخته شدند.
مراسم فوق با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و پرچم آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) متبرک شد.
دانش آموزخبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار