اسکان 1148 فرهنگی در پایگاه‌ها و مراکز رفاهی تابستانی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پررش خراسان جنوبی از اسکان یک هزار و 148 فرهنگی در 8 پایگاه ستاد اسکان و مراکز رفاهی آموزش و پرورش در روزهای آغازین تابستان سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۱۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
اسکان 1148 فرهنگی در پایگاه‌ها و مراکز رفاهی تابستانی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پررش خراسان جنوبی با بیان این خبر اظهار کرد: به منظور استقبال شایسته و اسکان موقت میهمانان فرهنگی استان در ایام تعطیلی تابستان و در راستای ترویج فرهنگ گردشگری، 16 آموزشگاه با 159 کلاس درس بعلاوه اماکن رفاهی و تفریحی آموزش و پرورش به این امر اختصاص یافته است.

وی، با اشاره به همکاری 107 نفر از عوامل آموزشی و اداری آموزش و پروش 8 شهرستان بشرویه، بیرجند، سرایان، سربیشه، فروس، قائن، طبس و نهبندان با ستاد اسکان موقت تابستانی آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: از مجموع 159 کلاس در نظر گرفته شده برای اسکان میهمانان، 73 کلاس ویژه، 52 کلاس، نوع «الف» و 34 کلاس نیز نوع «ب» هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: ستاد اسکان تابستانی فرهنگیان در بهارستان علم و ادب، به صورت رسمی، از هفته پایانی خرداد کار خود را آغاز و تا پانزدهم شهریور آماده ارائه خدمت به فرهنگیان معزز است.

به گفته موسوی نژاد، فرهنگیانی که برای بازدید از اماکن تاریخی، گردشگری، تفریحی، زیارتی و سیاحتی بهارستان علم و ادب، خراسان جنوبی را به عنوان مقصد سفر انتخاب کرده و یا برای عزیمت به استان‌ها راه های مواصلاتی استان را برگزیده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اسکان فرهنگیان، به نشانی https://eskan.medu.ir مراجعه و مکان اسکان موقت خود را بدون مراجعه حضوری، رزرو کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار