اسکان بیش از ۲۸ هزار زائر ایرانی در جوار بیت الله الحرام

تهران (پانا) - براساس اطلاعیه ستاد مکه مکرمه امشب بیش از ۲۸ هزار زائر ایرانی در مکه مکرمه اقامت دارند.

کد مطلب: ۱۲۹۰۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
اسکان بیش از ۲۸ هزار زائر ایرانی در جوار بیت الله الحرام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، براساس اطلاعیه ستاد مکه مکرمه، تا پایان امشب پنجشنبه (۹ تیر ماه) ۲۸۸۳۴ زائردر قالب ۲۳۴ کاروان در هتل های مکه مکرمه اسکان خواهند یافت.

آمارها نشان می‌دهد امروز ۹ کاروان با ۱۰۷۰ حاجی بیت الله الحرام از طریق فرودگاه جده وارد عربستان شده و پس از احرام بستن در میقات جحفه راهی مکه مکرمه می شوند.

امروز همچنین ده کاروان با ۱۲۱۵ زائر پس از زیارت مرقد مطهر نبی اکرم (ص) و ائمه بقیع (ع)، در مسجد شجره احرام بسته و از مدینه منوره راهی مکه مکرمه شدند.

بر اساس این اطلاعیه تعداد زائران و عوامل وارد شده به عربستان امشب به ۳۶۱۷۹ نفر خواهد رسید که بیش از ۹۱ درصد از مجموع ۳۹ هزار ۶۰۰ زائر ایرانی است که امسال در مراسم حج حضور دارند.

ستاد مدینه منوره هم در اطلاعیه ای اعلام کرد که با خروج تعدادی دیگر از کاروان های حجاج کشورمان به سمت مکه، تعداد زائران ایرانی در شهر پیامبر امشب به ۴۶۲۷ نفر خواهد رسید.

بر اساس این اطلاعیه در مجموع با ۸۹ پرواز ۲۰۳۲۰ زائر وارد فرودگاه مدینه شدند که از این تعداد تاکنون بیش از ۱۵۶۹۰ نفر در قالب ۱۲۲ کاروان به مکه رفتند.

همچنین بیش از ۱۶۵۰۰ زائر ایرانی در مدینه تاکنون به زیارت روضه رضوان مشرف شده و ۱۸۴۵۷ نفر نیز زیارت دوره را انجام داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار