معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس خبر داد:

دستان پربار معلمان استان فارس در دومین جشنواره کشوری معلمان مولف

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، از درخشش فرهنگیان استان فارس در دومین جشنواره کتاب سال معلم یا همان معلمان مولف خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۹۰۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستان پربار معلمان استان فارس در دومین جشنواره کشوری معلمان مولف

علیرضا شادباش با بیان این خبر افزود: دومین جشنواره کتاب سال معلم به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان تهران در بهار و تابستان 1401 برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی فرهنگیان مولف، کمک به ارتقا سطح دانش فرهنگ مکتوب جامعه، تکریم و قدرشناسی از پدیدآورندگان متعهد و متخصص کتاب در بین فرهنگیان کشور، استفاده از آثار فرهنگی آنان در جشنواره های کتابخوانی آموزش و پرورش و حمایت مادی و معنوی از معلمین مولف برگزیده برگزار می شود.

وی گفت: تمامی همکاران شاغل در مدارس و مراکز پرورشی، ادارات داخل و خارج از کشور و کارکنان اداری، کارشناسان، مدیران، مربیان، مشاوران تربیتی مدارس، استادان و کارکنان دانشگاه فرهنگیان می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

شادباش اعلام کرد: این جشنواره در 24 موضوع برگزار و فرهنگیان مولف و معلمان اهل قلم می توانستند آثار خود را تا 20 اردیبهشت 1401 به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی تاکید کرد: اختتامیه این جشنواره در روز 14 تیرماه همزمان با روز قلم در تهران برگزار خواهد شد و استان فارس با 127 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره به عنوان استان برگزیده در تعداد آثار معرفی شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد: 49 نفر از کل کشور به اختتامیه جشنواره دعوت شده اند که 5 نفر از استان فارس است.

وی در ادامه افزود محمد علی بوستانی از ناحیه دو شیراز ،محمدحسن بوستانی و زهرا غریب زاده از ناحیه یک شیراز ، محسن غلامی از ناحیه چهار شیراز و الهه کشاورز از فیروز آباد به عنوان منتخبین استان فارس در این اختتامیه حضور خواهند داشت.

این جشنواره با همت معاونت پرورشی و فرهنگی و اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش و با همکاری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی کشور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، انتشارات منادی تربیت انتشارات مدرسه، انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار