رئیس شورای شهر تهران:

جایگاه ایران در کشف مواد مخدر؛ اعتیاد یکی از معضلات شهرهاست

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جایگاه بالای ایران در کشف مواد مخدر گفت یکی از معضلات امروزی شهرها و جامعه کنونی است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
جایگاه ایران در کشف مواد مخدر؛ اعتیاد یکی از معضلات شهرهاست

مهدی چمران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به روز پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: مواد مخدر امروزه به عنوان یکی از کارهای سودآور مطرح است و عده از این راه درآمد سرشار به دست می‌آورند.

چمران گفت: کشور ما در رابطه با مواد مخدر جایگاه بالایی دارد و کشفیات مواد مخدر در کشور بالاست و در مسیر تجارت جهانی مواد مخدر قرار داریم.

وی با بیان اینکه متاسفانه از این مسیر استفاده می‌شود و تاثیر نامطلوبی در کشور می‌گذارد، اظهار کرد: عده زیادی معتاد می‌بینیم که یکی از معضلات امروزی شهرها و جامعه کنونی ماست.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: در این زمینه پدران و مادران وظیفه حمایت و حفاظت از فرزندان را بر دوش دارند تا آنها دچار آسیب نشوند.

وی با اشاره به روز ششم تیرماه روز سوء قصد به جان آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب، عنوان کرد: خداوند را شاکریم که این سوء قصد عملیاتی نشد و ما از وجود ارزشمند رهبر عزیز و بزرگوار برخوردار هستیم و برای ایشان سلامتی، تندرستی، حسن تدبیر، پیروزی و طول عمر آرزو می‌کنیم.

چمران ادامه داد: رهبری در همه شرایط سخت و در دریای طوفانی منطقه، کشتی جمهوری اسلامی را به سلامت عبور دادند و انشاالله لطف الهی همیشه شامل حال ایشان و ملت باشد.

وی افزود: امیدواریم همه تلاش‌هایی که در راه بلند آوازه کردن اسلام و جمهوری اسلامی انجام می‌شود، ادامه یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار