امام جمعه شهر یاسوج:

دفاع از حقوق و منافع عامه مردم از وظایف دستگاه قضایی است

یاسوج (پانا) - امام‌جمعه یاسوج در خطبه نماز جمعه این شهر عنوان کرد فرهنگ‌های انحرافی خسارت‌های جانی و مالی زیادی به حقوق مردم وارد کرده است.

کد مطلب: ۱۲۸۹۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
دفاع از حقوق و منافع عامه مردم از وظایف دستگاه قضایی است

آیت الله سید نصیر حسینی، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه جزو ارکان مهم جمهوری اسلامی است و باعث ایجاد امنیت و مبارزه با مفاسد اجتماعی و دفاع از حق مردم در جامعه هستند.

حسینی گفت: امروز مطالبه عمومی مردم از قوه قضاییه برخورد سریع و قاطع و بدون اغماض با مفسدان اقتصادی و محتکرانی است که معیشت مردم را هدف قرار دادند.

آیت الله حسینی عنوان کرد: بدانیم مبدا عالم خداست و جهان را لحظه به لحظه به ما حیات می دهد. رابطه عالم با خدا، رابطه تابش نور خورشید بر زمین است.

وی افزود: تبعیت از نفس، انسان را به آتش جهنم می کشاند و هوای نفس زمینه خلق آتش جهنم است.

امام‌جمعه یاسوج در خطبه های دوم نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره بر روز جهانی مبارزه با موارد مخدر گفت: مواد مخدر قاتل جامعه و خانواده است؛ اگر کسی گرفتار آن شد زندگی اش را ویران می کند.

وی گفت: جوانان و نوجوانان را آگاهی دهیم و افرادی که این موارد را به فروش می رسانند خائن ترین افراد و قاتلان جامعه هستند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف دستور خداوند و قانون جمهوری اسلامی است، قانون باید پذیرفته شود و قانون گریزی یکی از مشکلاتی است که وجود دارد. بعضی ها شب و نیمه شب اسلحه به دست به بهانه عروسی شلیک می کنند و مردم را آزار می دهند و در این خصوص نیز برخوردهای خوبی صورت گرفته است.

امام جمعه شهر یاسوج در پایان توصیه کرد: نباید بگذاریم فرهنگمان اینگونه مورد تعرض و جهالت بعضی از افراد قرار بگیرد، زیرا فرهنگ اسلامی بر اساس دین و قرآن است و پیشوایان دینی مردم را از چنین فرهنگ هایی باز می دارند.

دانش آموز خبرنگار: محمدصادق بهرامی پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار