تیم نقده در بخش دختران و تیم شاهین دژ در بخش پسران قهرمان مسابقات مناظره دانش‌آموزی آذربایجان‌ غربی شدند

ارومیه (پانا) - فینال مسابقات مناظره دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی در بخش استانی با حضور تیم‌های راه‌یافته به فینال برگزار شد و تیم نقده در بخش دختران و تیم شاهین دژ در بخش پسران قهرمان این مسابقات شدند.

کد مطلب: ۱۲۸۸۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تیم نقده در بخش دختران و تیم شاهین دژ در بخش پسران قهرمان مسابقات مناظره دانش‌آموزی آذربایجان‌ غربی شدند

حسین عباس زاده، رئیس سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌غربی، در آیین اختتامیه مسابقات مناظره دانش آموزی که در سالن اجتماعات معلم برگزار شد، گفت: مسابقات مناظره دانش آموزی به منظور توجه به روحیه و ارتقای مهارت تفکر نقادانه و سخنوری و توسعه فرهنگ گفت و گو و گسترش مباحثه مستدل، اخلاقی و منطقی و تعالی نشاط علمی در مدارس توسط سازمان دانش آموزی برنامه ریزی شده است.

وی ادامه داد: «دومین دوره این مسابقات از فروردین سال جاری آغاز شده و مرحله فینال آن به صورت حضوری برگزار شد، تیم های شهرستان های نقده، سلماس، میاندوآب، خوی، شاهین دژ، ناحیه یک، چایپاره، ناحیه 2 ارومیه، کشاورز، تکاب و بوکان در دو بخش پسران و دختران به مناظره پرداختند، مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت مجازی بوده و مرحله فینال به صورت حضوری و با حضور تیم های منتخب و مسئولین استانی و داوران برجسته برگزار شد. تیم های نقده و کشاورز در بخش دختران و شاهین دژ و ناحیه 2 ارومیه در بخش پسران در مرحله فینال حضور داشتند که تیم های نقده و شاهین دژ به مقام قهرمانی این مسابقات رسیدند.»

عباس زاده افزود: سازمان دانش آموزی توسعه فرهنگ گفت و گو در بین دانش آموزان ، تقویت ارتقای دانش و آگاهی در میان دانش آموزان، تمرین و تقویت فعالیت های گروهی منسجم و هدفمند و شناسایی دانش آموزان مستعد در عرصه سخنوری و نقد را در برنامه مناظره دنبال می کند.

سرهنگ شهاب احمدی، مسول بسیج فرهنگیان استان نیز در آیین اختتامیه مسابقه مناظره دانش آموزی با تأکید بر توجه به فعالیت های اجتماعی دانش آموزان گفت: نظام تعلیم و تربیت در بعد پرورشی و به خصوص فعالیت های اجتماعی و فرهنگی نیازمند برنامه های دقیق و متعدد است؛ برنامه مناظره یکی از فعالیت های فاخر در این بخش است که به همت سازمان دانش آموزی استان برای دومین سال متوالی برگزار شده است.

احمدی گفت: امسال سازمان بسیج فرهنگیان نیز در حمایت از فعالیت های تربیتی آموزش و پرورش همگام با مولیان این امر حرکت می کند و برای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار