با حضور مشاوران وزیر آموزش و پرورش صورت گرفت

تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در قم

قم (پانا) - نخستین جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی امروز با حضور دو تن از مشاوران وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید سلیمانی آموزش و پرورش قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۸۷۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در قم

جلسه قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر امروز با حضور دو تن از مشاوران وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در سخنانی، اهمیت عدالت تربیتی را در راستای نیل به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و ساحت های 6 گانه مورد تاکید قرار داد و بر ضرورت بهره مندی از فضای تابستانی مدارس و ورزشگاه ها با کمک گروه های معلمان جهادی بخصوص خادمیاران رضوی تاکید کرد.

همچنین حجت الله الماسی، مشاور وزیر آموزش و پرورش و مدیرکل دفتر وزارتی و حمیدرضا خان محمدی، مشاور وزیر و رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی در سخنان خود، جزییاتی از موضوع قرارگاه مزبور را بیان کردند.

داود روستایی، جانشین رئیس قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر نیز فعالیت های کمیته های 8 گانه توانمندسازی و کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی، عمران و آبادانی، ظرفیت شناسی و مردمی سازی، بازماندگان از تحصیل، منزلت و حمایت، توسعه و تحول اجتماع محور 2020 محله، تولید و توسعه مهارت و رصد و برنامه ریزی منابع انسانی را تشریح کرد.

همچنین حسین غریب، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم نیز مواردی از توجه به نقاط مختلف استان در خصوص عدالت تربیتی را بیان کرد.

در نخستین جلسه قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر که به طور زنده برای تمامی مدیران واحدهای آموزشی سطح استان پخش می شد، روسای ادارات نواحی و مناطق قم و نمایندگانی از دستگاه های ذیربط حضور داشتند و به ارائه دیدگاه های خود پیرامون موضوع جلسه پرداختند.

در جلسه فوق، همچنین حکم عضویت حسین غریب در قرارگاه توسط مشاور وزیر به وی اعطا شد.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار