معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری دردستگاه تعلیم و تربیت شورای آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری دردستگاه تعلیم و تربیت را شورای آموزش و پرورش برشمرد.

کد مطلب: ۱۲۸۶۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مهم‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری دردستگاه تعلیم و تربیت شورای آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک‌فر در جلسه کارگروه پژوهش و توسعه منابع، با بیان اهمیت شورای آموزش و پرورش به عنوان بالاترین رکن تصمیم‌گیری در دستگاه تعلیم و تربیت گفت: لازمه داشتن شورای آموزش و پرورش قوی، کارآمد و اثربخش، تقویت کارگروه‌های تخصصی در جهت ارائه پیشنهادات قانونی و کاربردی است.

وی افزود: از آنجا که تعلیم و تربیت اولویت همگانی جامعه است، آموزش و پرورش نیازمند ارتباطات برون بخشی، درون بخشی و فرابخشی برای نیل به اهداف خود است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان مشکلات آموزش و پرورش به ویژه کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی تصریح کرد: شورای آموزش و پرورش جایگاه مناسبی برای طرح مشکلات و اتخاذ تصمیمات در جهت رفع آنهاست.

این مقام مسئول با اشاره به بیانات ریاست محترم جمهوری در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر مبنای رضایت‌مندی مردم، بر ضرورت توجه به این امر در همه حوزه‌های آموزش و پرورش تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار