داوری مسابقات لیگ برتر فوتبال بررسی می‌شود

تهران (پانا) - برنامه «داورانه» رادیو ورزش، فردا جمعه، 20 خرداد ماه داوری بازی های بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را بررسی می کند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
داوری مسابقات لیگ برتر فوتبال بررسی می‌شود

به گزارش روابط عمومی رادیو ورزش، یکی از کم اهمیت‌ترین هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که تکلیف قهرمان و تیم‌های سقوط کننده مشخص بود و با توجه به نتایج هفته‌های قبل، تکلیف تیم نایب قهرمان نیز تا حدود زیادی مشخص شده بود.

با این حال در پایان هفته سی‌ام تنها یک اتفاق نسبتاً مهم رخ داد و آن صعود یک پله‌ای گل‌گهر و پایان لیگ با رتبه چهارمی بود.در همان هفته در اتفاقی نادر دو دیدار هم لغو شد که تکلیف نتیجه آنها را قرار شد، کمیته انضباطی مشخص نماید.

برنامه تخصصی "داورانه" شبکه رادیویی ورزش با نگاهی به جامعه داوری کشور در این هفته به موضوع داوری بیست و یکمین دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال می‌پردازد.

علی خسروی، از داوران پیشکسوت فوتبال و حسین عسگریان از دیگر داوران کشورمان از میهمانان این هفته "داورانه" هستند که درباره موضوع برنامه مطالبی را مطرح می‌کنند.

"داورانه" کاری از گروه مسابقات روز جمعه، ۲۰ خرداد ماه به تهیه کنندگی رقیه آقازاده، گویندگی غلامعلی پیرایرانی و کارشناسی بهمن اسدی ساعت 18 و 30 دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار