وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان سمنان شد

گرمسار (پانا) - محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یک روزه به منظور شرکت در اختتامیه کنگره نکوداشت آیت‌الله سید محمد شاهچراغی و بازفعال شدن پنج طرح راکد فرهنگی و هنری استان سمنان روز پنجشنبه، در راس هیئتی وارد این استان شد و در بدو ورود به استان سمنان در گرمسار مورد استقبال مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد استان سمنان شد

وزیر فرهنگ که امروز پنجشنبه نوزدهم خردادماه در ادامه سفرهای استانی خود راهی شهرستان های آرادان، سرخه، سمنان، شاهرود و دامغان از توابع استان سمنان شده است؛ در ابتدای این سفر استانی با حضور در گلزار شهدای شهرستان آرادان به مقام شهدای گمنام، ادای احترام کرد.

حضور در آیین آغاز به کار مجدد پنج پروژه عمرانی استان سمنان، بازدید از پروژه دارالقرآن شهرستان سرخه، بازدید از پروژه تالار مرکزی شهرستان سمنان، شرکت و سخنرانی در کنگره بزرگداشت آیت الله شاهچراغی، بازدید از نمایشگاه نقاشی و سفال استاد قان بیگی، حضور در همایش دوسالانه کتاب شهرستان شاهرود و دیدار با فعالان فرهنگی جبهه فرهنگی انقلاب شهرستان دامغان از برنامه‌های سفر استانی وزیر فرهنگ به استان سمنان خواهد بود.

وی همچنین در اختتامیه جشنواره ملی رسانه های دیجیتال رضوی (آهوان) در سمنان شرکت می کند.

پنج پروژه فرهنگی در استان سمنان، در دست ساخت بوده و دارای اعتبار سفر رئیس جمهور هستند، اما امروز با حضور وزیر ارشاد عملیات ساخت و تکمیل آنها آغاز می‌شود.

کنگره آیت الله شاهچراغی به پاس چهار دهه امامت جمعه سمنان و همچنین نمایندگی ولی فقیه در این استان به صورت شهرستانی و استانی برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار