پیام رئیس‌جمهور به همایش نکوداشت آیت‌الله شاهچراغی:

آیت‌الله شاهچراغی لنگرگاه انسجام و وحدت در استان سمنان است

سمنان (پانا) - رئیس‌جمهور در پیامی به همایش نکوداشت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در سمنان گفت این عالم به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا کرده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
آیت‌الله شاهچراغی لنگرگاه انسجام و وحدت در استان سمنان است

رئیس جمهور ایران اسلامی، با ارسال پیامی به آیین نکوداشت حضرت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، به تمجید از تلاش های این روحانی برجسته استان سمنان پرداخت و از این روحانی برجسته به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان نام برد.

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، روز پنجشنبه در آیین اختتامیه نکوداشت آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در تالار هلال احمر سمنان با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به قرائت پیام رئیس جمهور برای این آیین پرداخت.

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است.

من وقّر عالما وقّر ربّه " امیرالمومنین علی (ع)"

کسی که آدمی را گرامی بدارد و تعظیم کند پروردگارش را گرامی و بزرگ داشته است.

عالمان راستین در تاریخ اسلام همواره نماد مقاومت و ایستادگی و اسوه حیات طیبه و الگوی مجاهدت و ساده‌زیستی بوده اند.‌ تجلیل از مقام شامخ آیت‌الله سید محمد شاهچراغی "دامت برکاته" تجلیل از مقام عالمی است که در بلندای مراتب علم و معرفت، سفر عرفانی خویش را تکمیل کرده و آموزگار اخلاق و ساده‌زیستی بوده است.

ایشان در طول قریب به نیم قرن مجاهدت خود در نهضت امام خمینی(ره) و در مسئولیت‌های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان لنگرگاه انسجام و وحدت مردم عزیز استان سمنان، وظیفه و تکلیف خویش را به نیکی ادا کرده اند.

از آنجا که قدرشناسی از کارگزاران انقلابی بر همه ما لازم است و این امر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی "مدظله العالی" می باشد، اینجانب نسبت به مبارزات و خدمات خالصانه این عالم وارسته که مصداق "قیام لله" بوده، کمال قدرشناسی را داشته و امید دارم که برگزاری همایش بزرگداشت شخصیت ایشان، ضمن معرفی ابعاد شخصیت این الگوی اخلاق‌مدار و مردمی، گام موثری در راه استحکام به بنیادهای اخلاقی و نماد خدمتگزاری خالصانه برای جامعه به ویژه مردم عزیز استان سمنان باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار