مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان:

مهر آینده را پرقدرت شروع می‌کنیم

ایلام (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در گردهمایی روسای ادارات آموزش و پرورش استان تاکید کرد مهر آینده را پرقدرت شروع می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۵۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مهر آینده را پرقدرت شروع می‌کنیم

گردهمایی مشترک شورای معاونان اداره کل، مدیران و روسای ادارات آمورش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ایلام در سالن جلسات باشگاه فرهنگیان استان ایلام برگزار شد.

علی درویشی، مدیر کل آموزش و پرورش استان ایلام، هدف از برگزاری این نشست دو روزه را مرور برنامه هایی با اهداف آموزشی و پرورشی در سطح استان دانست و گفت: این برنامه ها را با همکاران‌مان مرور و بررسی کرده تا اگر مشکلی است ضمن برطرف کردن آن و اتخاذ بهترین تصمیمات، مهر ماه سال تحصیلی آینده را پر قدرت شروع کنیم.

درویشی ادامه داد: در تابستان نیز سعی می‌شود برنامه هایی برای دانش آموزان در سطح استان داشته باشیم تا نشاط و کارایی لازم به بدنه‌ مدارس تزریق شده و مشکلی برای فعالیت دانش آموزان وجود نداشته باشد.

افراسیاب ابراهیمی، مدیر آمورش و پرورش شهرستان سیروان نیز در این باره گفت: در این برنامه با مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها دیداری تازه شد و مشکلاتی که در زمینه‌های مختلف احساس می شد مطرح و با مشارکت هم پاسخ های مفیدی برای این مشکلات ارائه شد. خداراشکر در این نشست قدم هایی برداشته شد تا بتوانیم در ادامه با قدرت بیشتر این راه را ادامه دهیم.

گفتنی است در آیین افتتاحیه‌ این گردهمایی، علی‌اکبر بسطامی نماینده مجلس و رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان ایلام و مدیران کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همچنین معاون سازمان بازرسی استان ایلام نیز حضور داشتند.

خبرنگاران: نگار پیری‌نیا و پریسا پورابراهیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار