همزمان با دهه کرامت صورت گرفت

کاروان دو امدادی جاده ولایت وارد بهاباد شد

بهاباد (پانا) - کاروان دو امدادی جاده ولایت که هر سال مسیر بیش از ۲هزارکیلومتری از شلمچه تا مشهد مقدس را طی می‌کند، وارد شهرستان بهاباد شد و مورداستقبال امام جمعه، فرماندار و مسئولان قرارگرفت .

کد مطلب: ۱۲۸۵۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کاروان دو امدادی  جاده ولایت وارد بهاباد شد

سرپرست یازدهمین کاروان دو امداد ی جاده ولایت روز چهارشنبه درگفت‌وگو با خبرنگاران در بهاباد اظهار کرد: کاروان دو امدادی جاده ولایت حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز کرده است و این کاروان مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس با حدود ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر مسافت طی خواهد کرد.

محمدعلی بزرگ، با بیان اینکه شروع حرکت کاروان از نهم خردادماه بود و شب میلاد امام رضا (ع) به صحن رضوی خواهند رسید، گفت: هدف از دو امدادی جاده ولایت استفاده از ابزار ورزش برای پیام رسانی در حوزه سیره رضوی است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه عیادت از بیماران و سرکشی از خانواده‌های شهدا در مسیر توسط اعضای کاروان انجام خواهد شد، افزود: اعضای کاروان 22 نفر هستند واز 35 شهر و آبادی درطول این مسیر عبور می‌کنند و امیدواریم بتوانیم دعاگوی همه در حرم مطهر رضوی باشیم.

سرپرست کاروان جاده ولایت با اشاره به اینکه این کار بعد از وقفه ۲ساله کرونا وارد یازدهمین سال خود می‌شود، گفت: حرکت کاروان، نقطه عطفی بین مردم برای ترویج فرهنگ رضوی و تمدن اسلامی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهاباد نیز گفت: اعضای کاروان در بدو ورود به این شهرستان مورد استقبال مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار گرفتند و مقابل مسجد جامع بهاباد تجمع کردند.

حمید فاضلی پور افزود: دوندگان جاده ولایت به منظور ارج ‌نهادن به ورود امام رضا (ع) به ایران، هر ساله از شلمچه به سمت مشهد مقدس حرکت می‌کنند.

وی گفت: کاروان جاده ولایت حرکت خود را از شلمچه آغاز کرده و با طی کردن مسیر آبادان، اهواز، رامهرمز، بهبهان، کهگیلویه و بویراحمد، اقلید استان فارس و یزد در سالروز تولد امام رضا علیه السلام وارد استان خراسان رضوی می‌شوند.

وی ابراز کرد: دوندگان مسیر جاده ولایت این مسیر را با اخلاص طی می‌کنند تا پیام شهدا را که همان پیام اسلام ناب علوی و رضوی است در طول این مسیر بازگو کنند.

فاضلی پور اظهار کرد: شهرستان بهاباد افتخار این را دارد که در مسیر قدمگاه امام رضا (ع) قرار دارد و در طی سال‌ها میزبان ورزشکاران در پیاده‌روی جاده ولایت باشد.

این کاروان صبح امروز وارد بهاباد شد و حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی، امام جمعه در مراسم استقبال، ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد به اعضای کاروان جاده ولایت و تبریک دهه کرامت با ذکر حدیثی از امام رضا (ع) که می‌فرمایند: «بعد از واجبات بهترین کار شاد کردن دل مومنان است» از نشاط و سرزندگی که با این حرکت و برنامه فرهنگی و ورزشی و گذر از شهر‌های مختلف توسط این کاروان در مردم و مسئولین ایجاد خواهد شد تشکر و سپاسگزاری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار