پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 14 و 15 خرداد

اصفهان(پانا) _ مهدی نم نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 14 و 15 خرداد پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
پیام معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان  به مناسبت  فرا رسیدن 14 و 15 خرداد

متن پیام مهدی نم نبات به شرح زیر است:
14 خرداد سالروز ارتحال ابرمردی است که با اتکا به مدد الهی و همراهی ملت بزرگ ایران اسلامی، بزرگترین واقعه سیاسی - اجتماعی قرن بیستم را رقم زد.

نهضت و جنبشی که از 15 خرداد 42 و در اعتراض به تبعید حضرت امام(ره) سرچشمه گرفت و پس از پانزده سال هدایت مجاهدانه ی آن پیرفرزانه و عارف واصل در زمستان 57 به بار نشست و پس از آن نسیم بهار در ایران وزیدن گرفت و انقلاب اسلامی به درختی تناور و مستحکم تبدیل شد.

اتفاقات رخ داده در یک دهه اخیر در منطقه و خاورمیانه و پیروزی های خط مقاومت و نقش آفرینی های هوشمندانه جمهوری اسلامی، نشانه ای از بالندگی و جهانی شدن پیام و حرکت حضرت امام خمینی(ره) است و ایمان داریم که این قطار سعادت بخش از حرکت باز نمی ایستد.

اینجانب ضمن بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیه الله خامنه ای، فرارسیدن سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(قدس الله نفس الزکیه) و سالروز قیام انقلابی 15 خرداد 42 را تسلیت عرض نموده و برای آن پیر روشن ضمیر و شهدای قیام 15 خرداد علو درجات را مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار