شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

۷۵۰۰ نفر از قم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شرکت می‌کنند

قم(پانا)- مردم ولایتمدار قم بخصوص جوانان و نوجوانان با حضور پرشور خود در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام(ره)

با فرارسیدن سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) شور و اشتیاق وصف ناپذیری برای حضور مردم ولایتمدار قم در مراسم سالگرد در بهشت زهرا(س) و استماع فرمایشات رهبر معظم انقلاب به چشم می خورد.
در این میان، سایر قشرهای مختلف مردم بخصوص جوانان و نوجوانانی که دوران حضور حضرت امام(ره) را درک نکرده اند، بی صبرانه در انتظار روز 14 خرداد و حضور در صفوف عزاداران سالگرد ارتحال در مرقد مطهر حضرت امام(ره) هستند.
ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در استان قم و کمیته های مربوطه از مدت ها قبل به دنبال برنامه ریزی برای اجرای مراسم در مساجد و حسینیه ها و نیز ساماندهی اعزام زائران جهت شرکت در مراسم ارتحال در بهشت زهرا(س) هستند.
بر اساس اعلام هادی بادینلو معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) و دبیر کمیته فرهنگی ستاد ارتحال امام(ره)، ۷۵۰۰ نفر از عاشقان مکتب حضرت روح الله در قالب ۱۳ سریال شامل اتوبوس، مینی‌بوس و خودروی سبک در روز شنبه ۱۴ خرداد به مراسم اعزام و از فیض سخنرانی رهبر معظم انقلاب بهره مند خواهند شد.
طی روزهای اخیر، استان قم شاهد حضور گروه های پیاده و یا دوچرخه سواری است که از داخل استان و یا از استان های دیگر به قصد حضور در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال، راهی مرقد مطهر آن امام بزرگوار می شوند.
سال های 1399 و 1400 موج کرونا مانع از برگزاری مراسم ارتحال شد و قبل از آن نیز بدلیل برخورد با ماه مبارک رمضان، صرفا استان های همجوار تهران در مراسم شرکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار