رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در مصلی ساری برگزار می‌شود

ساری(پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران عنوان کرد مراسم گرامیداشت سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و پنجاه و نهمین سالگرد ۱۵ خرداد با سخنرانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز کشور در مصلی ساری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۸۴۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و ۱۵ خرداد در مصلی ساری برگزار می‌شود

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در گفت و گو با پانا در خصوص کمرنگ شدن کرونا و همچنین اعلام ستاد مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مبنی بر برگزاری این مراسم به صورت حضوری بیان کرد: امسال ، بعد از ۲ سال وقفه آیین های مناسبت های نیمه خرداد به صورت جمعی و عمومی در مازندران برگزار می شود.

وی اظهار کرد: هماهنگی های انجام شده با فرمانداری ها و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، این مراسم در تمامی شهرها و روستاهای مازندران با استفاده از ظرفیت های مردمی همچون هیات های مذهبی، امامزاده ها، بازاریان و اصناف، تشکل های دینی مساجد، روحانیون و طلاب برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: امسال ۱۰ عنوان برنامه در این ایام در مناطق مختلف برگزار می شود که شامل اعزام افراد به مرقد امام خمینی ، تبیین جایگاه امام خمینی به عنوان ولی فقیه، تببین جایگاه رهبری و صلابت ایشان به عنوان محور وحدت امت اسلامی، برگزاری مراسم قیام ۱۵خرداد با مسولیت بنیاد شهید، استفاده از فضای مجازی، حوزه های علمیه و رسانه ها برای تبلیغ و اطلاع رسانی در این موضوعات، برگزاری مراسم در مساجد و تکایا توسط اوقاف و تبلیغات اسلامی و فضاسازی محیطی در شهرها و مقابل ادارات با مضامین پیرامون این روز است.

وی تعداد افرادی که برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به تهران می روند را سه هزار نفر اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم استانی سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد ساعت ۱۱ صبح روز سیزدهم خرداد ماه در مصلی امام خمینی شهر ساری برگزار می شود.

حجت الاسلام یوسف پور افزود: در این مراسم حجت الاسلام پورمحمدی، دبیر کل جامعه روحانیت مبارز کشور سخنرانی خواهد کرد.

خبرنگار: پریا کشیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار