بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت تولیدات ضدفرهنگی

تهران (پانا) - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، می‌خواهیم با طرح شکایت در محاکم قضایی بر علیه سازندگان و عوامل مؤثر در تولید و تشویق و کسانی که بی‌محابا در کنار عناصر منافق در خارج از کشور علیه نظام اسلامی و منافع ملی حرکت کرده و سیاه‌نمایی می‌کنند ، برخورد قاطع داشته باشد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۲۸۸
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در محکومیت تولیدات ضدفرهنگی

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ.

اعتقاد قلبی و محبت عمیق قاطبۀ مسلمانان به اهل بیت پاک ومطهر پیامبر اکرم « صلی الله علیه و آله و سلم » همواره یکی از ارکان وحدت امت اسلامی بوده و عالمان و اندیشمندان شیعه و سنی در طول تاریخ برآن پای فشرده‌اند و تمسک به این حبل متین را ، راه نجات امت اسلامی و وحدت مسلمانان دانسته اند. زندگانی پر برکت امامان معصوم« علیهم السلام» الهام بخش بسیاری از فرهیختگان و اندیشمندان حتی غیر مسلمان در طول تاریخ اسلام و تشیع بوده و آموزه های آنان سراسر بیانگر رأفت و محبت به انسان های مظلوم و ستمدیده به خصوص قشر زنان که در جاهلیت زمان بیش از هر قشر دیگر در معرض آسیب و آزار قرار داشتند ، است.

اقدام ناجوانمردانه و نابخشودنی اخیر جریان اسلام ستیز غربِ مشحون از شرک و کفر و الحاد ، که با دستمایۀ قرار دادن جنایت‌های مجرمی که عمل وی نیز ریشه در آموزه‌های صهیون دارد و آثار آن نیز در عمل گروهک های تکفیری نظیر داعش و رژیم کودک کش صهیونیستی بخوبی نمایان است در سیاه‌واره فرانسوی کن و در اهانت به چهر‌‌ه‌ی نورانی و قدسی حضرت ثامن الائمه امام رضا «علیه السلام» بار دیگر عناد و کینه‌ی شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام و جامعه‌ی مسلمانان را آشکار ساخت. و نشان داد سیاست های عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولت های استکباری عامل این‌گونه حرکتهای دشمنانه است که هر چند یکبار بُروز می‌یابد.

پشت صحنه‌ی این حرکت شرارت‌بار، سیاست‌های خصمانه‌ی صهیونیسم و امریکا و دیگر سران استکبار جهانی نظیر دولت عنکبوتی تاریک فرانسه و با حقارت ذاتی و لجن پراکنی عده‌ای طرد شده و منافق است که به خیال باطل خود می‌خواهند مقدسات اسلامی را در چشم نسل‌های جوان در دنیای اسلام از جایگاه رفیع خود فروافکنده و احساسات دینی آنان را خاموش کنند. حلقه‌های قبلی این زنجیره‌ی پلید ، یعنی سلمان رشدی و کاریکاتوریست دانمارکی و کشیش‌های امریکایی آتش‌زننده‌ی قرآن و ساخت ده‌ها فیلم ضد اسلام در بنگاه‌های وابسته به سرمایه‌داران صهیونیست و امروز گناه عظیم و غیر قابل بخشش اهانت به ساحت مقدس امام رئوف علی بن موسی الرضا «علیه السلام» که بارگاه ملکوتی ایشان قرن‌هاست که میعادگاه عاشقان ولایت و امامت و میقات دلدادگان آن امام همام است و سالیانه میلیون‌ها زائر دلسوخته را از اقصی نقاط میهن اسلامی و دیگر کشورها به خویش فرا می‌خواند تا قلب‌های مهربان خود را دخیل پنجره فولاد ببندند ؛ تماماً مؤید کینۀ عمیق دنیای استکبار و صهیونیسم بین الملل با دنیای اسلام و معارف عمیق اهل بیت عصمت و طهارت « علیهم السلام» است.

این حرکت پست و رذیلانه که در اردوگاه ابتذال و جهالت فکری دنیای غرب، با به کارگیری عناصر فرومایه ، ساخته شد ، موجی از انزجار و تنفر ملت مسلمان و شیفته اهل بیت پیامبر « علیهم السلام» را از این اقدام ننگین در پی داشته ، خواستار اقدام قاطع و عاجل دستگاه های اجرایی برای برخورد با این عمل مذبوحانه هستند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که همواره زبان گویای امت اسلامی در تمامی صحنه های انقلاب بوده ، ضمن محکومیت این اقدام نابخشودنی با الهام از موج تماس ها و پیام ها ، خواستار اقدامات ذیل می باشد :

1. از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ، می خواهیم سفیر فرانسه را احضار و خواستار توضیح و عذرخواهی از این اقدام ننگین گردد.

2. از قوۀ قضائیه انتظار است در اولین فرصت ممکن با احضار عوامل و دست اندرکاران و کسانی که مشوق موضوع بوده و یا در سیاه واره فرانسوی کن مطالبی بر علیه نظام اسلامی زدند و زمینه را برای اهانت عوامل منافق به ساحت مقدس امام رئوف داشتند انجام داده و مجازات کنند.

3. از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، می خواهیم با طرح شکایت در محاکم قضایی بر علیه سازندگان و عوامل مؤثر در تولید و تشویق و کسانی که بی محابا در کنار عناصر منافق در خارج از کشور علیه نظام اسلامی و منافع ملی حرکت کرده و سیاه نمایی می کنند ، برخورد قاطع داشته و صف این عناصر خود فروخته را از صف هنرمندان متعهد و دلسوز کشور جدا نمایند.

4. در پایان ، انتظار می رود تا هنرمندان مردمیِ مؤمن و متعهد عرصۀ سینما و جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی با جهاد تبیین و روایت صحیح ، در میان آماج شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی شناختی دشمنان عنود ، بیش از پیش متحد شده و در سپهر فرهنگ و هنر درخشیده و با اعلام مواضع به حق ، با این گونه حرکت های مذبوحانه و سخیف مقابله کرده و هر روز بیش از پیش ، قلب های مستعد و حقیقت جو را به معنویت ، حقیقت و نورانیت الهی و دینی ، معطوف سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار