پوشش بیمه روستایی چه میزان افزایش یافت؟

تهران (پانا) - وزارت کار اعلام کرد برای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان یک میلیون نفر از روستاییان بیمه خواهند شد و برای تامین مالی آنها نگرانی وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۲۸۴۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پوشش بیمه روستایی چه میزان افزایش یافت؟

به گزارش ایرنا، «حجت الله عبدالملکی» در آیین اختتامیه اجلاس سراسری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیمه به صورت ویدئو کنفرانسی اظهار کرد: این صندوق برای ما مهم است تا در چارچوب سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی مورد تاکید رهبر انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی افزود: این صندوق وضعیت بیمه ای اقشار کم درآمد را پیگیری می کنند. اعضای هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر جدید انتخاب شدند و اقدامات خوبی در صندوق رقم خورده است.

وی از افزایش سطح حقوق و مستمری بیمه شدگان در صندوق خبر داد و گفت: با این افرایش در سطوح مختلف که نسبت به گذشته بی نظیر بوده است، شاهد جذب و استقبال روستائیان از خدمات بیمه ای این صندوق خواهیم شد.
وی ابراز کرد: هدفگذاری یک میلیون نفری برای صندوق در نظر گرفته شده است از طریق دولت، منابع جدید را تامین می کنیم. نگرانی برای تامین مالی بیمه شدگان نداریم.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: بنیان‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از ابتدا محکم شکل گرفته و در این صندوق با ناترازی دچار نیستیم، امیدواریم که با بازدهی مناسب در سرمایه گذاری، صندوقی سالم و پابرجا داشته باشیم که در چارچوب سیاست ها به توسعه روستاها و عشایر توجه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار