مدیرعامل بیمه آتیه سازان کشور:

خدمت به فرهنگیان  یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه سازان است

اهواز (پانا) - مدیرعامل بیمه آتیه سازان کشور گفت خدمت به فرهنگیان یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه سازان است.

کد مطلب: ۱۲۸۴۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به فرهنگیان  یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه سازان است

علی خسروی، مدیرعامل آتیه سازان کشور با اشاره به تغییر رویکردها در دولت جدید عنوان کرد: تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در حوزه رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی می شود و براین اساس فضای خدمت به جامعه فرهنگیان به عنوان نکته مهم و حیاتی برای اقدامات آتیه سازان سرلوحه کار قرار گرفته است.

علی خسروی تصریح کرد: باز تعریف رویکردهای جدید در جهت افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و به ویژه فرهنگیان محترم در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرهنگیان عزیز سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند این جامعه محسوب می شوند که باید به نحو مطلوب و شایسته جهت افزایش رضایت مندی آنها در جامعه اقدام کرد.

مدیرعامل آتیه سازان کشور خاطر نشان کرد: تلاش در جهت بازبینی و تعریف سیاست‌ها و خدمات متقابل آتیه سازان به فرهنگیان را یک اصل مهم یادآور شد.

خسروی در ادامه افزود:اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این عزیزان است.

مدیرعامل آتیه سازان کشور در پایان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری، کمک به ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان وظیفه آحاد جامعه است و شرکت آتیه سازان حافظ نیز در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای این جامعه زحمت کش دریغ نخواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار