ارائه خدمات میادین میوه و تره‌بار در چهاردهم و پانزدهم خرداد

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از ارائه خدمات میادین میوه و تره‌بار تهران در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۸۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات میادین میوه و تره‌بار در چهاردهم و پانزدهم خرداد

به گزارش روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، مصطفی پورنصیری ضمن تسلیت به مناسبت رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت: میادین میوه و تره بار پایتخت روزهای شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) همزمان با سال‌روز رحلت جانگداز امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد، به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان باز هستند.

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه خدمت‌رسانی به شهروندان در ایام پیش‌رو مورد تأکید حاکمیت نیز است، افزود: سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، برای رفاه حال شهروندان و کمک به دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی تمام توان و امکانات خود را به کار می‌گیرد.

وی با اشاره به استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار اظهار کرد: مراجعه‌کنندگان به میادین و بازارهای میوه و تره بار می‌توانند با آرامش خاطر، ارزاق و مایحتاج مورد نیاز خود را در روزهای شنبه و یکشنبه (۱۴ و ۱۵ خرداد) از این مراکز خریداری کنند.

تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (۱۳، ۱۴ و ۱۵ خرداد) از ساعت ۸ تا ۱۳ باز و آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار