معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان خبر داد:

سطح خدمات رفاهی برای فرهنگیان استان ایلام افزایش می‌یابد

ایلام (پانا) - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام خبر داد سطح خدمات رفاهی برای فرهنگیان استان ایلام افزایش می‌یابد.

کد مطلب: ۱۲۸۳۶۳۷
لینک کوتاه کپی شد
سطح خدمات رفاهی برای فرهنگیان استان ایلام افزایش می‌یابد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام، حمید عبدی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان به تشریح افزایش سطح خدمات رفاهی برای فرهنگیان استان ایلام پرداخت.

حمید عبدی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام از تلاش برای افزایش امکانات رفاهی برای فرهنگیان در سطح استان خبر داد و افزود: در همین راستا با پیگیری های لازم رستوران باشگاه فرهنگیان استان برای پذیرایی از همکاران فرهنگی و خانواده های آنان با اختصاص تخفیف ۲۰ درصدی آماده سرویس دهی شده است.

عبدی اضافه کرد: این رستوران در فضایی آرام و کیفیتی مناسب با انواع غذاهای متنوع آماده خدمت به همکاران فرهنگی است.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به تعمیر و تجهیز درمانگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: داروخانه درمانگاه فرهنگیان نیز پس از بهسازی آماده خدمت رسانی به مراجعه کنندگان درمانگاه شده است.

عبدی گفت: برای رفع نیازهای عمرانی درمانگاه مبلغی در حدود ۳ میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان ایلام در پایان از پرداخت غرامت فوت همکاران فرهنگی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته ۹۴ نفر از همکاران فوت کرده اند که برای هرکدام از آنان مبلغ پنجاه میلیون ریال به حساب خانواده متوفی واریز شده که با احتساب تعداد افراد فوت شده این مبلغ چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار