نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای اداری:

احداث معلم سراها در مناطق محروم از اولویت‌های آموزش و پرورش است

بجنورد (پانا) - عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه بخش کمی از معلم‌سراها در استان خراسان‌شمالی ایجاد شده، اظهار کرد به‌دلیل استقرار معلمان در مناطق مرزی خراسان‌شمالی نیاز است که معلم‌سراها در این مناطق ایجاد شود.

کد مطلب: ۱۲۸۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
احداث معلم سراها در مناطق محروم از اولویت‌های آموزش و پرورش است

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در جلسه شورای اداری با حضور وزیر آموزش و پرورش گفت: به دلیل استقرار معلمان در مناطق مرزی خراسان شمالی نیاز است که معلم‌سراها در این مناطق ایجاد شود.

وی با تأکید براینکه در حالِ حاضر ۱۴۰۰ کلاس درس دو نوبته در استان وجود دارد، اضافه کرد: در سفر پیشِ روی رئیس‌جمهور به خراسان‌شمالی، موضوعات مختلفی به‌ویژه آموزش و پرورش بررسی شده است و امیدواریم این سفر برای جامعه آموزش و پرورش خروجی مناسبی داشته باشد.

محمد وحیدی با بیان اینکه جمعیت دانش آموزی روستایی، مرزی و عشایری استان زیاد است، افزود: برای پر کردن شکاف آموزشی باید به مناطق محروم و مرزی توجه ویژه شود.

نماینده مردم بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود خلأهای بسیاری در حوزه زیرساخت‌های آموزش و پرورش در استان، اضافه کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری موضوعات سند تحول بنیادین باید تبدیل به متغیرها و شاخص‌ها شود.

وحیدی در پایان تصریح کرد: نباید به علت فاصله خراسان شمالی با پایتخت شاهد افت تحصیلی دانش آموزان باشیم و این موضوع تنها با توجه ویژه به آموزش و پرورش محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار